خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

تمایل شرکت‌های خارجی به حضور ایران در اکسپوی امارات به رغم تحریم‌ها/ تمام مزایده‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قانونی بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۲۷

با توجه به اینکه اکسپوها در دنیا زیر نظر مجمع جهانی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، اصرار زیادی به حضور ایران وجود دارد و علیرغم اینکه ما تحریم هستیم اما فعالین بخش خصوصی و شرکت‌های خارجی تمایل به حضور ایران در این همایش بزرگ را دارند پس باید تلاش کنیم علیرغم میل باطنی برخی کشورها برای حضور ایران در این رویداد، پرقدرت‌تر از سال‌های قبل حضور پیدا کنیم. به همین جهت هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه صورت گرفته تا بتوانیم به بهترین شکل در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرگار اقتصادی ایلنا، در نشست خبری معاونین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، سیدحسین میرظفرجویان از نهایی شدن حضور ایران در نمایشگاه اکسپوی امارات به رغم وجود تحریم‌ها خبر داد.

وی افزود: سال گذشته مدیران این شرکت سفری به امارات داشتند تا مقدمات حضور کشورمان را در نمایشگاه اکسپوی 2020 امارات نهایی کنند و در نهایت توانستند قرارداد تامین زمین مورد نیاز را امضا کنند.

معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بر اساس مکان‌نمایی مشخص شده، پاویون ایران در کنار پاویون کشورهای فرانسه و مکزیک در فضایی به مساحت 2014 متر مربع برپا خواهد شد.

میرظفرجویان افزود: هم‌اکنون طراحی این پاویون در حال نهایی شدن است و سه طرح نهایی در هفته آینده با حضور هیات مدیره، نهایی خواهد شد تا مقدماتی اجرای طرح برگزیده فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکسپوها در دنیا زیر نظر مجمع جهانی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود، اصرار زیادی به حضور ایران وجود دارد و علیرغم اینکه ما تحریم هستیم اما فعالین بخش خصوصی و شرکت‌های خارجی تمایل به حضور ایران در این همایش بزرگ را دارند پس باید تلاش کنیم علیرغم میل باطنی برخی کشورها برای حضور ایران در این رویداد، پرقدرت‌تر از سال‌های قبل حضور پیدا کنیم. به همین جهت هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه صورت گرفته تا بتوانیم به بهترین شکل در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

در ادامه این نشست خبری، حبیبی معاون مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها در خصوص برخی ابهامات مربوط به واگذاری سالن میلاد به تعاونی کارکنان این نمایشگاه و حاشیه‌های مطرح شده در رسیدگی به پرونده تخلفات برخی مدیران قبلی این سازمان در محاکم قضایی گفت: برخلاف آنچه که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده این سالن اصلا واگذار نشده است بلکه فقط سیستم صوت و نور آن از طریق مزایده قانونی به این تعاونی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این مزایده سه شرکت حضور داشتند که پاکت دو شرکت به دلیل حائز شرایط نبودن اصلا باز نشد و در نهایت شرکت تعاونی نمایشگاه برنده این مزایده عمومی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز