خبرگزاری کار ایران

ظرفیت صادرات 700 میلیون دلاری صنعت لوازم خانگی در سال 98

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۶۸۸

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی از امکان صادرات 700میلیون دلاری لوازم خانگی در سال 98 خبر داد و گفت: در صورت تامین ملزومات تولید، علاوه بر تامین نیاز داخل، توان صادرات مناسبی داریم.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، عباس هاشمی با توجه به اینکه رونق تولید لوازم خانگی یکی از محورهای برنامه صنعت لوازم خانگی در سال 98 است، گفت: در صورت تامین ملزومات تولید، علاوه بر تامین نیاز داخل، توان حدود 700 میلیون دلار صادرات لوازم خانگی را داریم.

وی افزود: طبق پیش بینی ها امسال به نسبت سال گذشته با اولویت حفظ وضع موجود برنامه افزایش تولید نیز لحاظ گردیده است البته تولید الزاماتی دارد که در صورت تامین این الزامات مثل تخصیص ارز واحدها توسط بانک مرکزی، همکاری بانک ها جهت تامین نقدینگی مورد نیاز , همکاری سایر دستگاه های مرتبط با تولید می توانیم رونق تولید را تضمین کنیم.

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوزام خانگی ادامه داد: با توجه به زیر ساخت های فنی و سرمایه گذاری هایی که تاکنون انجام شده است، در صورت تامین الزامات، برای تامین نیاز داخل هیچ گونه مشکلی نداریم و علاوه بر آن می توانیم به کشورهای همسایه و سایر بازارهای هدف صادرات قابل ملاحظه ای داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز