خبرگزاری کار ایران

گام بلند ذوب‌آهن اصفهان با رکوردهای مستمر تولید

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۷۲

مدیر بخش کوره بلند ذوب‌آهن اصفهان کسب دومین رکورد تولید چدن به میزان 9431 تن در سال‌جاری را ثمره یک کار تیمی بسیار منسجم در بخش‌های مختلف شرکت عنوان کرد و گفت : تحقق رکوردهای پی در پی تولید در ذوب آهن اصفهان در سالی که تحت عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده نشان دهنده این است که همدلی و هم افزایی در ذوب آهن اصفهان اصفهان به معنای واقعی کلمه حاکم است.

به گزارش ایلنا، کاظم تدین با اشاره به اینکه تولید چدن با میزان بالاتر از رقم ذکر شده نیز در ذوب آهن اصفهان امکان پذیر است افزود : با ارتقاء خلوص موارد آهن دار می‌توانیم از حجم کوره استفاده بیشتری داشته باشیم و ضریب بهره وری را افزایش دهیم.

مدیر بخش کوره بلند تصریح کرد: معاونت بازرگانی شرکت در بحث تامین مواد اولیه با وجود تحریم ها و مشکلاتی که مجموعه کشور با آنها مواجه است،تمام تلاش خود را به کار گرفت و در اقدام بی سابقه توانست در این بحران اقتصادی کک و زغال کیفی را به میزان لازم تامین نمایند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که هدف گذاری شما برای ارتقاء رکوردها در بخش کوره بلند چیست و در این راستا با چه محدودیت هایی مواجه هستید چنین گفت : هدف ما تحقق سه میلیون و 50 هزار تن برنامه تولید و حتی ارتقاء آن است و با همدلی و هم افزایی بخش های مختلف شرکت در این راستا تلاش می کنیم. طبیعی است در این مسیر با محدودیت های فنی و اقتصادی مواجه هستیم  که در این خصوص نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

مهندس تدین اطلاع رسانی موفقیت های کسب شده را در ارتقاء روحیه پرسنل و انگیزه آنها برای تلاش بیشتر تاثیر گذار دانست و بیان کرد : بنده خودم به عنوان یک ذوب آهنی زمانی که انعکاس اخبار شرکت را در رسانه های ذوب آهن می بینم، افتخار می کنم. احساس غیر قابل توصیفی است زمانی که پس از سختی های بسیار نتیجه همدلی ها به ثمر می نشیند و لبخند رضایت بر چهره ها نقش می بندد. این مهم انرژی مضاعفی برای کار و تلاش بیشتر به پرسنل می دهد که بسیار ارزشمند است.

وی به آماده سازی کوره بلند شماره یک اشاره کرد و گفت: بخش عمده فعالیت‌های آماده سازی کوره انجام شده و تنها بخش بلوک‌های کربنی و نسوز داخل بوته باقی مانده که به محض دریافت آنها طی حدود دو ماه چیدمان آنها انجام می گیرد. با همت تلاشگران شرکت تغییراتی بسیاری در کوره انجام شده که از جمله می‌توان به حذف واگن توزین بعد از سال‌ها اشاره کرد لذا ما اعلام آمادگی خود را برای راه‌اندازی کوره بلند یک متناسب با رویکرد شرکت اعلام می‌کنیم. 

وی در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت، معاونت‌های بهره‌برداری و بازرگانی و سایر مدیریت‌هایی که به نحوی در این کسب این موفقیت های مستمر نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز