خبرگزاری کار ایران

حمایت ذوب آهن اصفهان از جشنواره سراسری صنایع دستی آیات

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۲۱

ذوب آهن اصفهان که باقدمتی بیش از نیم قرن، در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح منطقه، استان و کشور با فعالیت های مختلف، تاثیرات سازنده ای داشته است، با حمایت از جشنواره سراسری صنایع دستی آیات در راستای مسئولیت اجتماعی خود جایگاه هنر و هنرمندان را را ارج نهاد .

به گزارش ایلنا، حجت‌ الاسلام محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم اختتامیه این جشنواره از حمایت کنندگان از جمله ذوب آهن اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان برای حمایت از برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی آیات قدردانی کرد.

وی در اختتامیه جشنواره ملی صنایع دستی آیات در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان اصفهان افزود:  با توجه به تنگناهای اقتصادی موجود در کشور، از هنر و صنایع دستی می توان در زمینه اقتصاد بهره برد 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بزرگترین هنرمند خداوند است که در خلقت جهان هستی این همه ظرافت و هنر به کار برده است، اظهارداشت: همه انسان ها از هنر عمومی بهره مند هستند اما در نهاد برخی انسان ها استعدادهای ویژه ای در عرصه های هنرهای ویژه وجود دارد که این نعمتی از جانب خداست.

وی ادامه داد: استفاده صحیح و درست از هنر و استفاده از آن در راستای خدمت به بشریت سپاسگزاری از هنر است ولی متاسفانه امروز در دنیای پر زور و ستم ، گاهی از هنر استفاده ابزاری می شود.

نفرات برگزیده جشنواره ملی صنایع دستی آیات که به همت دانشگاه فرهنگ وهنر شماره یک علمی کاربردی اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، در چهار بخش بافت، سفال، فلز و چوب در مراسم اختتامیه این جشنواره در اصفهان معرفی و تقدیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز