خبرگزاری کار ایران

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی استان اصفهان اعلام کرد:

در سال ۹۲ یکهزار و ۱۷۳هنر آموزگواهی نامه آموزشی دوره‌ای صنایع دستی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۷۰

یکهزار و ۱۷۳ هنر آموز رشته های مختلف صنایع دستی در سال ۹۲ موفق به دریافت گواهی نامه آموزشی دوره های حضوری شدند.

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی استان اصفهان برای آن دسته از علاقه مندانی که امکان حضور مستمر دردوره های آموزش را دارا هستند، اقدام به برگزاری دوره های آموزش حضوری صنایع دستی در سه مقطع مقدماتی، پیشرفته و به آموزی در ۲۵ رشته از جمله قلمزنی، مینا، فیروزه کوبی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، نقاشی روی چرم، منبت و معرق نمود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ " احمد ادیب " هدف از برگزاری این دوره ها را اجرای برنامه های توسعه و ترویج معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی و بمنظور آشنایی و جذب جوانان و علاقمندان به رشته های مختلف صنایع دستی و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و کارآفرینی؛ همچنین حفظ، احیاء و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی مناطق مختلف کشور با رعایت بومی گرایی و ارزشهای فرهنگی هر منطقه عنوان کرد.

وی افزود: معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی، برای آن دسته از عزیزانی که بنا به دلایلی امکان حضور در دوره های آموزشی را ندارند، ضمن تهیه و تدوین جزوات آموزشی، این امکان را مهیا کرد تا در فضای مجازی به فراگیری رشته مورد دلخواه خود بپردازند.

ادیب در پایان افزود: این دوره ها در ۳ رشته دوخت چرم، قلمزنی و معرق چوب برگزار شد که برای ۴۳ هنرآموز از سراسر کشور گواهی آموزشی صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز