خبرگزاری کار ایران

طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۰۵

مدیر متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه از طراحی و تولید ورق گالوانیزۀ پراستحکام در فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن مصدق با اشاره به اینکه یکی اهداف و استراتژیهای این شرکت تولید محصولات ویژه با ارزشافزودۀ بیشتر است گفت: با همکاری واحدهای متالورژی و روشهای تولید، فولادسازی، نورد گرم و سرد و کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، گرید S۳۵۰ GD که از گریدهای پراستحکام در حوزۀ ورقهای گالوانیزه است، مطابق با استاندارد EN ۱۰۳۴۶ طراحی و تولید شد.

در همین خصوص، علیرضا مولوی کارشناس متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه نیز افزود: این گرید فولادی که قبلا از خارج از کشور تأمین میشد، در ساخت قطعات اتوبوس، پروفیل مورداستفاده در مینیبوسسازی و سایر مصارفی که نیاز به استحکام دارند، کاربرد دارد.

وی با بیان مشخصات فنی ورق گالوانیزۀ پراستحکام گرید S۳۵۰ GD گفت: این نوع ورق حدود ۱۵/۰ کربن و ۱/۱ درصد منگنز دارد و دارای استحکام تسلیم حداقل ۳۵۰ مگاپاسکال و استحکام نهایی حداقل ۴۲۰ مگا پاسکال است و با شرایط مناسب نورد گرم و نیز اعمال پارامترهای مناسب در نورد سرد، بهصورت فولهارد و با ارائۀ پارامترهای مناسب بهصورت گالوانیزۀ ورق خودرو با پوشش ۱۸۰ گرم بر مترمربع تولید شده است.

مولوی با تأکید بر اینکه تمامی تستهای مکانیکی و سطح پوشش این محصول با موفقیت انجام شده و مورد تأیید مصرفکننده قرار گرفته است، در پایان از تمامی همکارانی که در کسب این موفقیت ارزشمند ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

اینجانب با اندوختۀ تجربۀ مدیریتی خود در طی سالهای مختلف و مسئولیتهای گوناگون، آمدهام تا به پشتوانۀ دانش، اشتیاق و مشارکت یکایک کارکنان عزیز فولاد مبارکه، با شتاب بیشتر، اهداف بلند ترسیمشده را محقق سازیم و نقش کلیدی خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی مطابق منویات مقام معظم رهبری ایفا نماییم.

امید است با همدلی و همراهی در محیطی توأم با نشاط و رضایت، قلههای بزرگی را در توسعۀاقتصادی کشور فتح کنیم و موجبات سربلندی کشور عزیزمان را در سطح جهانی فراهم سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز