خبرگزاری کار ایران

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد:

الزامی بودن ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۳۶

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124.ir الزامی است.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بر اساس‌اطلاعیه مشترک مورخ 18 اردیبهشت امسال سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه تغییر نرخ ارز و با توجه به اینکه تأمین و پرداخت ارز برای همه مصارف قانونی تعریف شده است، در راستای نظارت دقیق، هدفمند و موثر و به تبع آن برخورد سریع با متخلفان، لازم است.

تمامی تولیدکنندگان، واردکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از ارز رسمی (هر دلار 42000 ریال) بهره‌مند شده و می‌شوند نسبت به تعیین قیمت کالا و خدمات خود بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین‌و تثبیت قیمت‌ها که در سامانه این سازمان به نشانیwww.cppo.ir  در دسترس است اقدام و فهرست قیمت‌های مورد عمل را برای ثبت در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت‌کالا و خدمات به نشانی www.124.ir  به ادارات کل تخصصی این سازمان به آدرس خیابان ولیعصر (عج) مقابل پارک ملت، خیابان ارمغان غربی، خیابان مهرشاد شمالی پلاک 66 ارایه دهند و همواره کلیه اسناد و مدارک مثبته را در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز برای بررسی و تطبیق با ضوابط به کارشناسان و بازرسان این سازمان ارایه دهند.

بدیهی است قیمت‌های اعلامی باید منطبق با ضوابط مذکور بوده و مسوولیت مغایرت قیمتهای مورد عمل بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط است و هرگونه استکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمت با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

شماره تلفن‌های 54 و 26200053  برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارایه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی‌است و از هموطنان درخواست‌‌می‌شود همچون گذشته خدمتگزاران خود را برای انجام وظیفه مطلوب و به هنگام با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن 124 یاری کنند.

الزامی بودن ثبت قیمت کالاها و خدمات بهره‌مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز