خبرگزاری کار ایران

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد:

نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین اعلام شد/ مردم تخلفات را به سامانه 124 گزارش دهند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۲۵

نرخ پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در صورت عدم رعایت این نرخ، با متخلفان برخورد خواهد کرد و شماره 124 سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت و رسیدگی به شکایات هموطنان در صورت مشاهده تخلفات احتمالی خواهد بود.

به گزارشایلنا به نقل از  شاتا، سازمان هواپیمایی کشوری با مشارکت شرکت های هواپیمایی و به جهت شفافیت حقوق مسافران مانند سال‌های گذشته اقدام به تعیین نرخ پروازهای عتبات عالیات در بازه زمانی 13 تا 22 آبان ماه کرده است.

به همین منظور نرخ دربازه زمانی مذکور در مسیر تهران – نجف- تهران و تهران – بغداد – تهران و دیگر شهرها  (رفت و برگشت)  به جز مشهد مقدس حداکثر معادل یک میلیون و 200 هزار تومان و مسیر مشهد- نجف – مشهد و مشهد- بغداد- مشهد  نیز حداکثر معادل یک میلیون و 500 هزار تومان تعیین شد.
همچنین در مسیرهای یک طرفه نرخ پروازی معادل 50 درصد نرخ رفت و برگشت خواهد بود.
بر همین اساس تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های هواپیمایی موظف به رعایت قیمت‌های تعیین شده هستند  و در صورت عدم رعایت نرخ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.
شایان ذکر است که شماره تلفن 66078700 سازمان هواپیمایی کشوری و  124 سازمان‌های صنعت، معدن وتجارت آماده دریافت و رسیدگی به شکایات هموطنان  در این زمینه  خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز