خبرگزاری کار ایران

توصیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خریداران خودرو :

خرید خودرو فقط از نمایندگی های رسمی مجاز است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۲۰

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد : خریداران خودرو تنها از شرکتهای پیش فروش کننده خودرو که دارای نمایندگی رسمی و مجوز پیش فروش از وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشند می توانند نسبت به خرید خودرو مبادرت نمایند.

به گزارش ایلنا،  در ادامه این اطلاعیه  تصریح شده است : سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای وظایف نظارتی ، افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از بحران ها در حوزه های مختلف از جمله: بازار خودرو همچنین ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ؛ اقدام برای پیش فروش خودرو از سوی شرکتهای عرضه کننده خودرو ، تنها در قالب اخذ مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت امکان پذیر است و انتشار هرگونه آگهی و تبلیغات ، مبنی بر پیش فروش خودرو بدون اخذ مجوز مربوطه ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

براساس گزارش یادشده ؛ همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی که فاقد نمایندگی رسمی هستند ، به هیچ وجه مجاز به عرضه خودرو در قالب پیش فروش نیستند.
در اطلاعیه صادر شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید شده است :  به منظور پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکتهای عرضه کننده خودرو این اطلاعیه صادر شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز