خبرگزاری کار ایران

امکان توسعه شهرک صنعتی شهاب قم وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه شهرک صنعتی شهاب را می‌توان به بیش از وسعت فعلی توسعه داد گفت: هم اکنون 200 هکتار از زمین‌های این شهرک قابل بهره برداری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قم؛ امیر طیبی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به موقعیت مکانی شهرک صنعتی شهاب اظهار کرد: این شهرک در مجاورت اتوبان قم-تهران و مکان مناسبی قرار دارد که با استفاده از مزیت های آن می تواند به مرکزی مهم برای صنوف تولیدی استان و منطقه ای برای پخش مواد غذایی تبدیل شود.

وی به برنامه های این شرکت برای انتقال صنعت چاپ استان به این شهرک صنعتی اشاره وخاطرنشان ساخت: با توجه به اقدامات و تلاشه ای صورت گرفته توسط شرکت شهرک های صنعتی قم، مقدمات انتقال صنف چاپ استان به شهرک صنعتی شهاب فراهم شده است و اعضای اتحادیه چاپ استان قم می توانند برای انتقال به این شهرک صنعتی اقدام نمایند و شرایط برای استقرار این صنعت در شهرک کاملا فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از امکان توسعه شهرک صنعتی شهاب خبر داد و تصریح کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده است تا با استقبال سرمایه گذار و نیاز متقاضیان این شهرک صنعتی را  بیش از وسعت فعلی توسعه داد در حالی که هم اکنون تنها 200 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی شهاب برای بهره برداری آماده شده است.

وی ادامه داد: امکان استقرار صنایع تا رده سه محیط زیست در شهرک صنعتی شهاب وجود دارد و صنایع غذایی غیرآلاینده می‌توانند در این شهرک مستقر شوند.

طیبی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی با واحدهای تولیدی در سطح استان تاکید کرد و افزود: طی چند سال اخیر با مراکز دانشگاهی معتبر استان توافق نامه و تفاهم نامه های همکاری متعددی امضاء کرده ایم که امیدواریم این همکاری ها صرفا در یک تفاهم نامه خلاصه نشده و وارد مرحله جدیدی از همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی با صنعت شویم.

وی تاکید کرد: مشکلات و نیازها در بخش صنعت و همچنین نوع ارتباط صنعت با دانشگاه را به دانشگاه‌های استان منتقل کردیم و دانشگاه‌ها به دنبال حل این مشکلات هستند. و این شرکت نیز آمادگی دارد هرگونه همکاری کاربردی برای پیشبرد برنامه های مشترک بخش دانشگاهی با صنعت استان را انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز