خبرگزاری کار ایران

تسهیلات بانک ها در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۳۸۸

مقام عالی دولت در مازندران، در این جلسه تأکید کرد: تولیدکننده واقعی باید موردحمایت قرار گیرد و با تصمیم سازی درست و توان‌افزایی بانک‌ها، زمینه توان‌افزایی مردم فراهم شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای همآهنگی بانک‌های استان با اشاره به اینکه اراده قاطع دولت تدبیر و امید، خروج از رکود اقتصادی و رشد و اعتلای اقتصادی کشور است گفت: دولت تدبیر  و امید با همه ظرفیت بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این راستا گام برمی‌دارد.

مقام عالی دولت در استان بابیان اینکه هدف و برنامه محوری، توسعه کسب‌وکار و رونق تولید و اشتغال است یادآور شد: بانک‌های استان با تشکیل اتاق فکر و دست‌اندرکاران بخش‌های تولید و اشتغال تلاش نمایند تا این هدف مهم و راهبردی محقق شود.

اسلامی با اشاره به اینکه برای هدف‌گذاری اقتصادی استان و نقش‌آفرینی بانک‌ها در این راستا نیازمند انضباط و انسجام فکری و رفتاری هستیم خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی از بانک‌ها نقش مؤثری در جهت تقویت تولید و اشتغال در استان ندارند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در زمینه تسهیلات پایش نمایند گفت: تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی باید پایش، نظارت و در جهت اهداف پیش‌بینی‌شده هزینه شود.

استاندار بر درک محرومیت‌ها در روستاها و تلاش برای زدودن آن با توسعه اشتغال و تولید مولد در این مناطق تأکید کرد و افزود: روستاها به توانمندسازی نیاز بیشتری دارند و توانمندسازی فکری بر توانمندسازی مالی اولویت دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران هدف طلایی تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای روستاییان و تقویت معیشت و اقتصاد روستاها را تثبیت جمعیت روستایی عنوان کرد و تصریح نمود: با تصمیم سازی درست و توان‌افزایی بانک‌ها، زمینه توان‌افزایی مردم فراهم شود.

استاندار بابیان اینکه باید کمک شود تا تولیدکننده واقعی حمایت و منابع بانکی بازپرداخت شود اظهار داشت: بانک‌ها باید کارگشایی و گره‌گشایی کنند و روی کارگشایی‌های بانکی باید بیشتر کار شود.

اسلامی افزایش اشتغال و رونق تولید را مهم‌ترین هدف برشمرد و تأکید کرد: مردم محتاج ما نیستند و طبع بلندی دارند لیکن وظیفه حاکمیت حمایت از مردم و بهره‌گیری از مشارکت آنان است.

استاندار مازندران یادآور شد: با توسعه بازار محصولات تولیدی استان، گردش مالی بیشتری در استان محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: اقدامات مناسبی در بخش پرداخت تسهیلات به بخش صنعت و تولید استان انجام‌شده که همراهی بیشتر بانک می‌تواند در خودکفایی و پویایی واحدهای تولیدی مثمر ثمر باشد.

موسوی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام‌شده در بخش تولید، عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه و بازاریابی است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت از تولید شاهد ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز