خبرگزاری کار ایران

بررسی انتقال تکنولوژی و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آموزشهای فنی به صنایع افغانستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از نشست هم اندیشی تعاملات اقتصادی با هیئتی متشکل از رئیس، مدیران اتاق اصناف و صنایع افغانستان در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، "مسعود مهدی زاده مقدم" در حاشیه این نشست اظهار کرد: واحدهای صنعتی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قابلیت های فراوانی به لحاظ تولید دارندو برای صادرات محصولات آنها باید از تمام ظرفیت ها استفاده و به کشورهای مختلف به خصوص افغانستان صادر شود.

وی افزود: این بازدیدها به تقویت همکاری های اقتصادی میان تولیدکننده داخلی و سرمایه گذاران خارجی منجر می شود و زمینه های مختلف اقتصادی را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم می کند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: تقویت ارتباط بخش خصوصی دو طرف می تواند زمینه روند سرمایه گذاری را در استان بیش از پیش کند و کمک قابل توجهی به توانمندسازی واحدهای صنعتی شود.

وی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آمادگی دارد تا هم  زمینه صادرات ماشین آلات صنعتی  و هم جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی استان را فراهم کند.

 رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: صاحبان صنعت باید از فرصت های بدست آمده استفاده کرده و نهایت بهره برداری را در جهت توسعه صادرات و همچنین واردات مواد اولیه از افغانستان انجام دهند.

درپایان گفتنی است این هیأت با توانمندی های صنعتی واحدها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آشنا و در خصوص تعاملات بیشتر با تولیدکنندگان بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز