خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی‌ها باید در کمک به توسعه پایدار نقش آفرینی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۹۳

روابط عمومی ها باید فراتر از مسئولیت ووظیفه قانونی خود حامی واطلاع رسان مناسبی برای حفظ محیط زیست وتوسعه پایدار در کشور باشند.

به گزارش ایلنا از سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده درمراسم اختتامیه این سمپوزیوم ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: روابط عمومی ها برای کمک به تحقق توسعه پایدار  از قدرت وتوانمندی  شبکه های مجازی نهایت استفاده را کنند.   وی افزود: روابط عمومی ها با نگاهی فراتر و به صورت ملی و جهانی به موضوع توسعه پایدار نگاه کنند.

وی در ادامه بیان داشت: در برنامه ششم توسعه کشور، مباحث توسعه پایدار ذکر شده است و بایستی  به عنوان یک ضرورت های ملی به آن نگاه کنیم.

دکتر ابتکار در ادامه گفت: خانواده ها و اقتصاد سالم، نقش موثر و غیر قابل انکاری در توسعه پایدار دارند.

وی افزود:: اصلاح الگوی مصرف انرژی، آب و جلوگیری از هدر رفت غذا و اسراف مسائلی هستند که نمی توانیم بگوییم در حیطه کار روابط عمومی ها نیست.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به قدرت رسانه ها، گفت: از قدرت شبکه های مجازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی نبایستی غافل باشیم و با شیوه های دُرست انتقال اخبار خواهیم توانست در جامعه جریان سازی کنیم.

همچنین در این مراسم دکترمقدسی قائم مقام رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی وفرهنگ سازی  که انجام می دهند؛ می توانند در راستای صیانت از محیط زیست اقدام کنند. 

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جامعه، گفت: مسئله آگاه سازی و اطلاع رسانی موضوع مهمی است که بایستی درحوزه توسعه پایداربیشتر به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: مسئله حفاظت و صیانت از محیط زیست در کشورهای پیشرفته، مورد توجه است و روابط عمومی ها بایستی در این خصوص تلاش کنند تا مردم در جریان صیانت از محیط زیست قرار بگیرند و برای حفاظت از آن اقدام کنند.

قائم مقام رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور،  افزود: در خصوص نقش روابط عمومی ها در زندگی امروزه مردم، بایستی فرهنگ سازی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز