خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین مجمع صنفی اساتید دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۴۵

نخستین نشست مجمع صنفی اساتید دانشگاه کاشان با حضور قریب به ۵۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در تالار آزادی برگزار شد.

نخستین نشست مجمع صنفی اساتید دانشگاه کاشان با حضور قریب به ۵۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در تالار آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مؤسس مجمع صنفی اساتید دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ذکر اهداف تشکیل مجمع صنفی اساتید، تلاش‌های صورت گرفته و سوابق امر، تعیین تاریخ برگزاری جلسات آتی مجمع و مرور اساسنامه مجمع صنفی اساتید مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله مباحثارائه شده در این نشست بود.

دکتر مهران سهراب‌زاده، تبیین ارزش و ارتقا جایگاه علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های ایجاد شده و رفع نیازمندی‌های علمی و پژوهشی کشور، دفاع از حقوق مادی و معنوی مشروع و قانونی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها را از جمله اهداف این مجمع ذکر کرد.

وی با بیان اینکه این نخستین مجمع صنفی اساتید است که در بین دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه شکل گرفته، اظهار داشت: تلاش جهت طراحی و تحقق نظام جامع شغلی رفاهی متناسب باشان و منزلت استادان و محققان، تلاش جهت انگیزش عمومی جامعه علمی در حفظ و رشد شخصیت مستقل حقیقی و حقوقی اعضای هیئت علمی و دانشگاه‌ها، دور نگهداشتن دانشگاه‌ها از اثرات عملکرد مراکز سیاسی و اهتمام به حاکمیت نگرش توسعه حیات فرهنگی انسان‌ها در تمامی شئون و توجه بیشتر به کرامت ذاتی و شرافت وجودی علما و دانشمندان از دیگر اهداف تشکیل مجمع صنفی اساتید دانشگاه کاشان است.

مهران سهراب‌زاده و حمید رضا زنگنه که مدیریت این جلسه را برعهده داشتند ضمن اعلام موافقت ریاست محترم دانشکاه باتشکیل مجمع صنفی اساتید از تشکیل چنین مجمعی به عنوان یک فرصت یاد کردند که می‌تواند جایگاه مشورتی مناسبی برای ریاست دانشگاه محسوب شود.

عضو هیات علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه کاشان استاد نمونه گردشگری کشور معرفی شد.

رضا نوری شادمهانی، عضو هیات علمی گروه باستان‌شناسی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، به عنوان مدرس بر‌تر گردشگری در سال ۱۳۹۳ معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان، در مراسم روز جهانی گردشگری که پنجم مهرماه جاری در سالن اجلاس سران برگزار شد از نوری با حضور رئیس مجلس و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه کاشان دلیل انتخابش به عنوان استاد نمونه گردشگری را تدوین روش آموزش کوتاه مدت گردشگری و تالیف چند جلد کتاب در زمینه گردشگری و عضویت در شورای تدوین کتاب‌های در ارتباط با گردشگری در دفتر پژوهش‌های فرهنگی کشور بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز