خبرگزاری کار ایران

موفقیت ذوب آهن در دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۳۲

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، عنوان برتر دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها را کسب کرد.

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، عنوان بر‌تر دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ها را کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها که با حضور مدیران، صاحب نظران و کار‌شناسان داخلی و خارجی در حوزه روابط عمومی به‌مدت سه روز در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، محمد رضا کجباف، مدیر بر‌تر روابط عمومی، و عباس عباس‌زاده، مدیر ارشد ارتباط گستر، معرفی شدند.

در آئین اختتامیه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها، محمد رضا کجباف «مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان» به عنوان مدیر روابط عمومی بر‌تر و عباس‌زاده «مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان» بعنوان مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و با اهداء لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.

این سمپوزیوم هر سال با هدف تحلیل تاریخ روابط عمومی با نگاهی به آینده واقعیت این حرفه را به شکلی باز‌تر فراروی دست اندرکاران روابط عمومی قرار می‌دهد.

طی برگزاری سمپوزیوم مذکور علاوه بر سخنرانی اساتید برجسته داخلی و خارجی، مقالاتی در خصوص روابط عمومی ارائه شد. در حاشیه برگزاری این رویداد مهم کارگاه‌های تخصصی در خصوص موضوعات روابط عمومی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز