خبرگزاری کار ایران

آمادگی سرمایه‌گذاران ترک برای حضور در صنایع قزوین

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۵۸

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: حضور هیأت‌های خارجی در استان با ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک ضمن ارزآوری و سرمایه‌گذاری خارجی در کشور، به اشتغال و صادرات سروسامان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، علی پرزحمت در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران و هیأت همراه تصریح کرد: آمادگی داریم تا در صورت قطعی شدن سرمایه‌گذاری ترک‌ها در استان قزوین، ضمانت‌های لازم را از طریق دولت و وزارت امور اقتصاد و دارایی در اختیار طرف ترک‌ها قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه سیاست دولت جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور به منظور ایجاد اشتغال است، بیان کرد: این هیأت‌ها به استان قزوین سفر می‌کنند تا ما بتوانیم با سرمایه‌گذاری مشترک ضمن جذب ارزآوری و سرمایه‌گذاری خارجی در کشور، به اشتغال و صادرات سروسامان داده تا رونق ایجاد شود.
پرزحمت افزود: جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ایجاد اشتغال برای افراد تحصیلکرده و بیکار یکی از دغدغه‌های استان است که امیدواریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری خارجی و صادرات، زمینه حضور خود را در بازارهای جهانی فراهم کنیم.

آمادگی سرمایه‌گذاران ترک برای حضور در صنایع قزوین
همچنین رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران در این دیدار گفت: سرمایه‌گذاران ترک بسیار راغب هستند که در صنایع استان قزوین سرمایه‌گذاری مشترک کنند و این دیدار به منظور تسهیل در راه سرمایه‌گذاری ترک‌ها در قزوین انجام شد.
جنگیز گورسل استان قزوین را استانی صنعتی و مهم دانست و افزود: این استان در مسیر ترانزیت قرار دارد که خود از مزیت‌های مهم در مقوله حضور بازرگانان ترک و غیره است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های بخش دولتی و حاکمیتی می‌طلبد مسیر سرمایه‌گذاری مشترک در ایران تسهیل یابد و استان قزوین، استانی صنعتی بوده و شرایط برای سرمایه‌گذاری مهیا است که می‌طلبد در این زمینه مسیرها هموار شود.
رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران به برگزاری سمینارهای یک روزه در استان قزوین و در کشور ترکیه اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی با ظرفیت‌های موجود در صنایع استان، آشنایی تجار و بازرگانان ترکیه‌ای در آینده می‌توان زمینه را برای سرمایه‌گذاری مشترک و مؤثر فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز