خبرگزاری کار ایران

شهردار شهر دامغان:

پروژه بسته‌بندی پسته تر در دامغان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۹۹

برای نخستین بار در کشور بسته‌بندی پسته تر در دامغان به شکل صنعتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، مسلم نصرتی شهردار شهر دامغان با اعلام این مطلب به ستاد خبری چهارمین جشنواره پسته دامغان اظهار کرد: با توجه به این‌که پسته دامغان تنها پسته‌ای در کشور است که به‌صورت تر قابلیت مصرف دارد بسته‌بندی این محصول به‌عنوان پروژه‌ای در پارک علم و فناوری دنبال شد و به نتیجه رسید. هم‌اکنون با توجه به ظرفیت سردخانه‌ای که سال گذشته توسط بخش خصوصی احداث شد محصول پسته تر به‌صورت بسته‌بندی‌شده و صنعتی به بهره‌برداری رسیده است که عرضه آن هم‌زمان با چهارمین جشنواره پسته دامغان آغاز خواهد شد.

نصرتی در ادامه با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی در ۳ دوره گذشته این جشنواره افزود: اهداف این جشنواره عبارت بودند از شناساندن ظرفیت سرمایه‌گذاری در دامغان، ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر در بخش تولید و بهینه‌سازی تجارت و درنهایت ایجاد ظرفیت‌های جدید برای شهر دامغان در بخش گردشگری که در طول ۳ دوره گذشته جشنواره در تمامی این زمینه‌ها شاهد بهبود وضعیت شهر بوده‌ایم.

شهردار دامغان با اشاره به پتانسیل شهر دامغان درزمینهٔ جلب گردشگران اضافه کرد: ما امیدواریم با برپایی این جشنواره علاوه بر توسعه صنعت پسته بتوانیم ترتیبی ایجاد کنیم که شهر تاریخی دامغان تنها گذرگاه گردشگران نباشد و اماکن تاریخی و تفریحی آن توسط گردشگران بیشتری مورداستفاده قرار گیرد.

چهارمین جشنواره پسته دامغان روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه جاری در شهر دامغان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز