خبرگزاری کار ایران

وجیه الله جعفری خبر داد:

واگذاری ۸۵درصد از پروژه های "تهیه و تولید" به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۵۷

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی اعلام کرد: از ۵ هزار و دویست و پنجاه میلیارد تومان پروژه های ایمیدرو ۸۵ درصد آن به بخش خصوصی ‌واگذار شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، وجیه الله جعفری گفت: در سال ۹۳ وضعیت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی بر اساس فرمت و استانداردها به لحاظ ساختاری مورد بررسی قرار گرفت و وضعیت به سمت سیستم پویا هدایت شد.

جعفری ادامه داد: با انجام فعالیت های خلاقانه و نوآورانه از یک حالت کم تحرکی نجات یافتیم و طی بررسی های صورت گرفته در نیمه دوم سال ۹۵ آن وضعیت کاهش و از طرفی افزایش کارآفرینی و کاهش بروکراسی سازمانی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در خصوص واگذاری ها اظهار کرد: بعد از سال ۸۸ میزان واگذاری ها کاهش یافت و در سال ۹۲ با سیاست های ایمیدرو توسعه مشارکتی با محوریت بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفت و به طور کامل به سمت احیا رفتیم.

وی عنوان کرد: از تعداد کل ۶ واحد ایمیدرو ۵ واحد به بخش خصوصی واگذاری شد و در این مجموعه ها تنها کار نظارتی می کنیم.

جعفری اعلام کرد: بین سال های ۹۲ تا ۹۵ میزان اکتشافات و بهره برداری در کشور افزایش و روند نوسازی بهبود یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز