خبرگزاری کار ایران

کلنگ تولید کارخانه رینگ آلومینیومی در خرمشهر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۲۸۹

پیش از ظهر امروز یکشنبه، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و رئیس هیات مدیره شرکت رینگ سازی هانوس چین، تفاهم نامه احداث کارخانه ی تولید رینگ آلومینیومی در خرمشهر امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که فرماندار و نماینده مردم خرمشهر و جمعی از مسئولین محلی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: این تفاهم نامه به صورت همکاری مشترک و با سرمایه گذاری شرکت خارجی در قالب ایجاد جوینت ونچر، بین 2 شرکت سایپا و هلدینگ هانوس از کشور چین منعقد گردید.

مهدی جمالی افزود: بهره گیری از دانش روز دنیا در ساخت رینگ خودرو و ساخت رینگ آلومینیومی به عنوان یکی از  اهدف اساسی ما در افزایش تولید با استفاده از سرمایه گذاری خارجی است.

وی اظهارکرد: هر چند ابتدا و بنا به دلایل مختلفی مطرح شده بود که کارخانه رینگ سازی خرمشهر به دلیل بُعد مسافت تا کارخانه های تولید خودرو، امکان افزایش تولید را ندارد ولی با پیگیری صورت گرفته توسط مسئولان محلی و دینی که خرمشهر به گردن کشور دارد، سایپا را مجبور به سرمایه گذاری مشترک با طرف خارجی برای افزایش تولید رینگ واداشت.

جمالی گفت: خوشبختانه پس از برجام، مشارکت خارجی در گروه سایپا افزایش داشته و این امکان را فراهم کرده که پس از مذاکره با خودروسازان بزرگ دنیا ظرفیت تولید گروه برای سه سال آینده به بالای یک میلیون خودرو در سال هدف گذاری شود.

یانگ جیادونگ، رئیس هیات مدیره شرکت رینگ سازی هانوس چین نیز گفت: :این شرکت در حال حاضر بخشی از رینگ های مورد نیاز شرکت های مطرح خودروسازی در اروپا را تامین می کند و با بررسی بازار ایران و کشورهای منطقه اقدام به سرمایه گذاری در این طرح نموده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که تا یکسال آینده، این طرح به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز