خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپا دیزل به ایلنا خبر داد:

کامیون‌های رنو از مرداد ماه تحویل داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۳۴

مدیر عامل سایپا دیزل گفت: سعی کردیم با توجه به اهمیت تعویض خودروهای فرسوده تمام سطوح قیمتی را پشتیبانی کنیم.

تنهاپور، مدیر عامل سایپا دیزل در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با همکاری این شرکت با رنو گفت ما پیش فروش رنو را شروع کردیم و از مرداد ماه سال آینده رنو مدل E که جایگزین خودروهای مشابه کشنده قبلی خواهد شد را به بازار عرضه خواهیم کرد.

تنهاپور ادامه داد: سایپا دیزل تنها شرکتی است که تمام سیگمنت‌ها از باری تا کشنده را دارا است و بر همین اساس بیشتر سهم را در طرح تعویض ناوگان فرسوده دارد. از طرف دیگر سعی کردیم با توجه به اهمیت تعویض خودروهای فرسوده تمام سطوح قیمتی را پشتیبانی کنیم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ما علاوه بر ولوو سوئد و رنو فرانسه با دانگ فنگ و فوتون چین که از شرکای مطرح خودروسازان جهان هستند نیز همکاری داریم و تا به امروز نیز تعدادی متقاضی برای خرید این خودروها داشتیم.

مدیرعامل سایپا دیزل تصریح کرد: اکنون ما خودروهایی از قیمت 265 میلیون تا 470 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می کنیم. با توجه به مصوبه هیئت دولت سال آینده باید تمام خودروهای تولیدی حداقل استاندارد یورو 4 را  داشته باشند. ما در حال تولید خودروهای یورو 4 و یوروی 4 به اضافه فیلتر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز