خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌متافو مطرح شد:

وزارت صنعت بسته حمایتی صنایع را به مجلس ارایه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۷۳

رییس کمیسیون صنایع مجلس در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، با ارایه گزارشی از اقدامات حمایتی کمیسیون صنایع مجلس برای شش ماهه دوم سال، از وزارت صنعت خواست تا با تهیه بسته‌های حمایتی در راستای بهبود عملکرد و حمایت از صنایع اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو صبح امروز جمعه سوم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع مجلس، مجید توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد موسوی، معاون وزارت صنعت، عبدالکریم جلالی رییس ستاد برگزاری نمایشگاه متافو و فعالان حوزه صنعت، معدن و صنایع فولادی برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متافو در بخش‌های مختلف شامل آهن و فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی و پروژه‌های صنعت و معدن تا روز دوشنبه 6 آذرماه برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ شرکت فولاد مبارکه با شرکت‌ها و گروه‌های زیرمجموعه شامل ۹ شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، شرکت فنی مهندسی فولاد مبارکه مهرجی، شرکت معدنی و صنعتی فولاد سنگ مبارکه اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان جنوب، شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری، شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون - ایریسا، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و شرکت فلز تدارک و سه هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان و فولاد متیل در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متافو 2023 حضور دارد.

خبرنگار: مولود غلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز