خبرگزاری کار ایران

گردهمآیی بزرگ صنعتگران در و پنجره در نمایشگاه بین المللی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۹۰۹

صنعتگران در و پنجره از استان های مختلف کشورمان و دیگر نقاط جهان از پنجم تا هشتم بهمن ماه و در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران که در نوع خود «بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه» محسوب می شود، گردهم می آیند و ضمن عرضه توانمندی ها و تولیدات خود، با نوین ترین پیشرفت ها و نوآوری های روز این صنعت هم آشنا می شوند.

به گزارش ایلنا؛ هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته؛در این رویداد بزرگ که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، بیش از 400 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 10کشور خارجی جدیدترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچرهرا عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و در کنار شرکت های داخلی60 شرکت از کشورهای  ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان،ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک حضور خواهند داشت و آخرین پیشرفت های این صنعت را به نمایش می گذارند.

امسال استقبال از هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به حدی بوده است که از حدود یک ماه قبل، فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه تکمیل شد و بیش از 50 شرکت نیز در نوبت جایگزینی احتمالی قرار گرفتند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر42 هزار متر مربع در 13 سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، از دوسال قبل به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاههای جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می شود.

معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به صنعت در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های این صنعت، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه، اشتغالزائی و یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات مهمترین اهداف برگزاریهشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن ها و انواع شیشه های مخصوص در و پنجره و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می شود. 

برگزاری یک همایش و هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی و تولید کنندگان در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از 5 تا 8بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز