خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۷۴

صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت کاشی، سرامیککشور از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر مناطق جهان از نهم تا دوازدهم تیرماه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران(CERAFAIR-2019)گردهم میآیند تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه و عرضه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران؛ بهنام عزیززاده رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

وی اضافه کرد: امسال در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهرانشاهد حضور و مشارکتشرکت ها وواحدهای مختلف تولیدی از مناطق مختلف کشور و همچنین حضور شرکت های خارجی از چند کشورهستیم.

عزیززاده افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت تقریبی30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 11 سالن نمایشگاهیمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح های جدید آشنا شوند.

وی به مسائل مرتبط به صنعت کاشی و سرامیک اشاره کرد و گفت: هر چند صنعت کاشی و سرامیک کشور طی سال های اخیر دچار مسائل و مشکلات شدیدی شده است، اما ایران همچنان جزء چند کشور اصلی تولید کننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک جهان است.

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت­های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت­های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان،از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز