خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی مس و بانک صادرات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۷۷۵

مدیرعامل شرکت ملی مس و بانک صادرات در راستای ارتقای توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و پیمانکاری صنعت مس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی ملی مس، این تفاهم نامه عصر شنبه ۶ آبان با حضور دکتر خرمی‌شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و دکتر سیفی، مدیرعامل بانک صادرات به امضا رسید. 

در مراسم امضای تفاهم‌نامه که با حضور دکتر هاتف، معاون مالی و اقتصادی شرکت مس و جمعی از معاونان و مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک صادرات برگزار شد،  دو طرف بر همکاری‌های مشترک با هدف گسترش تعاملات مالی و اقتصادی تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی مس در این مراسم با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه‌های توسعه صنعت مس و سرمایه در گردش شرکت‌های پیمانکاری شرکت مس بر ضرورت حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان و پذیرش رکن ضامن جهت انتشار اوراق صکوک مرابحه برای شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه تاکید کرد و گفت: هدف و رویکرد کنونی ما، افزایش توانایی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنعت مس کشور است.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک تعاملات شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات افزایش یابد و در حوزه‌های کارگزاری، تامین سرمایه، بیمه و لیزینگ شاهد افزایش همکاری‌های شرکت ملی مس و بانک صادرات باشیم.

همچنین دکتر سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت مس، گفت: امید است به عنوان شریک تجاری خوب و همراهی با شرکت مس بتوانیم در آینده نزدیک در جهت پیشرفت این صنعت و صنایع وابسته به آن کمک بسزایی داشته باشیم.

 بر پایه این گزارش، اعطای تسهیلات، ایجاد تعهدات ریالی اعتباری به مبلغ 210 هزار میلیارد ریال و 100 میلیون دلار از جمله مفاد تفاهم نامه مذکور است. همچنین 100 هزار میلیارد ریال سرمایه در گردش برای پیمانکاران شرکت مس و مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای شرکت‌های دانش بنیان و در عین حال مبلغ 100 میلیون دلار تسهیلات ارزی به شرکت و شرکت‌های پیمانکاری از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز