خبرگزاری کار ایران

ایجاد فضای آرام و به دور از دغدغه برای کارکنان وظیفه منابع انسانی شرکت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۱۴

نشست تعاملی حوزه سرمایه های انسانی با مسئولین روابط صنعتی های شرکت با حضور جاوید سلوکی مشاور مدیرعامل ، با موضوع رفع مشکلات کارکنان و ارائه اطلاعات شفاف به تلاشگران شرکت ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار دانش مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد.

سلوکی در این نشست گفت : روابط صنعتی نقطه تماس مدیریت شرکت با مجموعه پرسنل است و  هر یک از مسئولین روابط صنعتی نقش بسیار مهمی در سازمان دارند چرا که می توانند در ارتباط موثر سازمان با کارکنان نقش مهمی ایفا نمایند .
وی مسئولین روابط صنعتی را در بخش ها، نماینده حوزه سرمایه انسانی شرکت دانست و یاد آور شد : روابط صنعتی ها باید به سئوالات و ابهامات کارکنان به سرعت پاسخ دهند تا کارکنان متوجه شوند مشکلات کارکنان از دغدغه های سازمان می باشد .
سلوکی گفت : ایجاد فضای آرام و به دور از دغدغه وظیفه منابع انسانی شرکت است و انتقال معظلات و مشکلات باید توسط روابط صنعتی ها به منابع انسانی انجام شود تا این مشکلات حل گردد . بدین ترتیب همکاران ما می توانند در فضای بسیار مناسب و بدون نقص کار کنند .
وی اظهار داشت: با برقراری این جلسات تعاملی  تلاش می کنیم از مشکلات و نواقص موجود در حوزه منابع انسانی مطلع شویم و برای آن ها راه حل در نظر بگیریم .
سید اکبرموسویان مدیر امور اداری شرکت نیز گفت : جلسات تعاملی با روابط صنعتی ها باعث ارتباط دوسویه بین بخش های مختلف شرکت و منابع انسانی می گردد و با ادامه این روند انتقال اطلاعات از منابع انسانی به کارکنان بیشتر خواهد شد .
وی افزود: در صورتی که در روند اداری مشکلاتی وجود داشته باشد ، این موضوع از طریق روابط صنعتی ها به منابع انسانی انتقال خواهد یافت .
مدیر امور اداری،  روابط صنعتی ها را حلقه واسط کارکنان و حوزه منابع انسانی دانست و خاطر نشان کرد : ارتباط دوسویه مسئولین و کارکنان ، شفاف سازی اطلاعات ، تسهیل راهکارها و انجام سازکار مناسب برای مشکلات از اهداف این جلسات است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز