خبرگزاری کار ایران

رونمایی از خدمات "طراحی لوگو حرفه ای" توسط پونیشا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۳۳

چرا راه دور برویم؟ انگار همین دیروز بود که افراد و کسب و کارها تازه با فضای اینترنت آشنا شده بودند؛ هرکس اسم کسب و کارش را با نام خانوادگیش یکسان انتخاب می‌کرد و با همان نام، سایت طراحی می‌کردند. سایت‌ها و دنیای اینترنت هم مانند آدم‌ها و تکنولوژی دچار تغییرات بزرگی شدند و کسب و کارها به این نتیجه رسیدند که کار در فضای مجازی هم مانند داشتن یک حجره در دل بازار است، هر چه مغازه زیباتر و مزین‌تر باشد، چشمگیرتر هم خواهد شد. مهارت طراحی لوگو حرفه‌ای یکی از مواردی بود که کسب و کارها به آن نیاز پیدا کردند و متوجه شدند که همانقدر که انتخاب نام زیبا مهم است، طراحی لوگو برای آن هم، برای یک کسب‌و‌کار بسیار مهم خواهد بود.

پونیشا همان بازار آنلاینی است که از این نیاز و اهمیت برندینگ کاملا آگاه شد و امروزه شما می‌توانید با مراجعه به سایت www.ponisha.ir از خدمات آن برای برندتان استفاده کنید. از طرفی، امروزه افراد بسیاری نیز از این نیاز کسب و کارها آگاه شده و با کسب مهارت، اطلاعات و دانش فنی مورد نیاز، وارد بازر کار شده‌اند و خدمات مختلفی را از جمله طراحی لوگو برای برندهای مختلف انجام می‌دهند.

اهمیت طراحی لوگو در کسب و کار

 

طراحی لوگو بخشی از فرآیند برندینگ یک شرکت یا مجموعه محسوب می‌شود. در دنیای تبلیغات برای داشتن تبلیغاتی موثرتر و به یاد ماندنی‌تر، داشتن یک لوگوی ماندگار نقش بسزایی دارد. برای اینکه درک این جمله برای شما نیز آسان‌تر شود، بهتر است یک برند بزرگ را در ذهنتان تصور کنید، یکی از مواردی که در ذهن شما نمایش داده خواهد شد، لوگوی آن برند است.

گرافیست‌های مختلفی در سرتاسر دنیا وجود دارند که با دیدگاه‌های مختلف، اصول طراحی را مدنظر قرار می‌دهند و با توجه به این موارد برای برندهای مختلف، آرم‌های به خصوصی تولید می‌کنند تا بتوانند در رقابت با رقیبانشان سهم بازار بیشتری را از آن خود کنند و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبانشان داشته باشند.

پونیشا؛ پلی واسط میان کارفرما و لوگوی مورد نظرشان

رونمایی از خدمات "طراحی لوگو حرفه ای" توسط پونیشارونمایی از خدمات "طراحی لوگو حرفه ای" توسط پونیشا

پونیشا یک میانجی یا پل واسط است که شما می‌توانید به آن مراجعه کرده و با برون سپاری نیازهایتان، خیالتان را از بابت موارد مربوط به برندتان راحت کنید. سرویس طراحی لوگو حرفه‌ای این مجموعه، در تاریخ 4 مرداد 1401 در میان سایر تخصص‌های حرفه‌ای رونمایی شد و توانست نیازهای بسیاری از کاربران متقاضی در این زمینه را پاسخ دهد. پروژه طراحی لوگو حرفه‌ای یک فرآیند کاملا آنلاین است و توانایی انجام و تحویل آن در بستر آنلاین فراهم خواهد بود و کارفرما می‌تواند جزئیات مورد نیاز خود را در این پایگاه اعلام کرده و با متخصصین بسیاری در حوزه‌های مختلف تعامل کند.

همانطور که برای انجام هرکاری، نیاز به یک فرد متخصص وجود دارد، طراحی لوگو حرفه‌ای نیز شامل همین دسته بوده و برای تحویل یک کار حرفه‌ای، دانش فنی از پیش‌نیازهای این فرآیند است. پونیشا با بهره‌گیری از متخصصین این حوزه، سعی در بهبود و بهره‌وری مناسب از این ویژگی خود دارد و مانند سایر تخصص‌ها، اهمیت ویژه‌ای برای ویترین کسب و کارها قائل شده است.

در طراحی لوگو به چه مواردی اهمیت دهیم؟

برای اینکه بتوانیم برای کسب و کار خود یک لوگوی مناسب در نظر بگیریم، باید به موارد مختلفی اهمیت دهیم و از آن در یک پروژه مناسب استفاده کنیم. طراحی لوگو حرفه ای، در سادگی خلاصه شده است. برای درک بهتر این موضوع بهتر است کمی با لوگوهای برندهای معروف جهان آشنا باشید تا متوجه زیبایی آن‌ها در عین سادگی بشوید. یک طراح لوگو باید با ذهنی نظم یافته مواردی مانند ادراک، تجربه، خلاقیت، ایده پردازی و تمرکز فردی را در کنار هم قرار دهد و با استفاده از آ‌ن‌ها لوگویی ساده و خلاق، همسو با ماموریت و ویژگی برندها خلق کند.

تحلیل رقبا از دیگر مواردی است که معمولا در تمامی مراحل یک کسب و کار انجام می‌شود و طراحی لوگو نیز شامل آن می‌شود. برای اینکه بتوانید درک درستی از نیاز خود داشته باشید، باید لوگوهای مختلف برندها و رقبای خود را بررسی کنید و در همین راستا، طراح لوگو هم با بررسی آن‌ها می‌تواند پیشنهادات بهتری ارائه داده و راحت‌تر الهام گیرد. کپی برداری یکی از مواردی است که تنها جلوه برند را خراب می‌کند و بهتر است از آن دوری شود.

فراموش نکنید یک طراح لوگو علاوه بر مهارت طراحی لوگو حرفه ای با موارد مختلفی مانند روانشناسی رنگ، درک نیاز مخاطب،تخصص در طراحی و بازار هدف آشنایی دارد و بهتر است در این موارد به طراح خود اعتماد کنید.

با انواع لوگو آشنا شویم

رونمایی از خدمات "طراحی لوگو حرفه ای" توسط پونیشارونمایی از خدمات "طراحی لوگو حرفه ای" توسط پونیشا

یکی از دغدغه‌های هر برند و کارفرمایی انتخاب نوع لوگو است که می‌تواند در انتقال خواسته‌تان به طراح هم کمک‌کننده باشد. لوگو انواع مختلفی دارد اما، در نهایت همه آن‌ها بر پایه چند سبک اصلی و بر اساس استانداردهای جهانی طراحی می‌شوند. به طور کلی طراحی‌های مختلف بر پایه 9 سبک متفاوت خلق می‌شوند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در طراحی لوگوی خود از آن‌ها استفاده کنید.

لوگو مونوگرام یا Letter Mark

لوگوی مونوگرام لوگویی است که بر پایه تایپوگرافی ساخته می‌شود. این نوع از طراحی لوگو معمولا از حروف نام برند استفاده کرده و از مهم‌ترین عناصر آن حفظ سادگی است. از آنجایی که در طراحی این لوگو تنها از حروف برند استفاده می‌شود، می‌توان طرح‌های خلاقانه‌ای از طراح دریافت کرد. مک دونالد یکی از برندهایی است که از این نوع استفاده می‌کند.

لوگوی تایپوگرافی یا Word Mark

این لوگو بسیار شبیه به طراحی مونوگرام است با این تفاوت که در طراحی این لوگو از فونت‌ها استفاده شده و بسیاری از آن‌ها به صورت دستی و فارغ از فونت‌های موجود طراحی می‌شوند. در این طراحی بر نام برند بسیار تمرکز می‌شود و طراح باید با فونت‌های مختلف و کالیگرافی آشنا باشد تا بتواند در طراحی آن بسیار حرفه‌ای عمل کند. برندی که می‌توان برای این نوع از طراحی مثال زد، کوکاکولا هستند.

لوگو تصویری یا Pictorial Mark

زبان تصویری یکی از ماندگارترین زبان‌هایی است که از دیرباز استفاده از آن رایج بوده است. این نوع لوگو بسیار مناسب کسب و کارهایی است که می‌خواهند در ذهن مخاطبانشان بمانند. طراحی لوگو تصویری نیازمند دانش و خلاقیت فنی بالایی است. اپل و توییتر شامل این دسته می‌شوند.

لوگو انتزاعی یا Abstract

این نوع از لوگوها بسیار خاص هستند و به جای تصاویر واضح از یک یا چند فرم انتزاعی استفاده می‌کنند تا بتوانند منتقل کننده پیام یک کسب و کار باشند. آدیداس یکی از برندهایی است که توانسته ویژگی‌های برند خود را در قالب این لوگو به کاربر نمایش دهد.

لوگو Mascot

در این نوع طراحی معمولا از چهره یک فرد استفاده می‌شود و برند با استفاده از آن هویت می‌گیرد. این شخصیت می‌تواند شامل انسان، حیوان یا اشیا باشد. این لوگوها معمولا به دلیل ترکیب رنگ‌های مختلف و چهره‌های کارتونی که دارند، می‌توانند ارتباط خوبی با کودکان و مخاطبانشان برقرار کنند. لوگو علی بابا و چیتوز شامل این دسته از لوگوها می‌شوند.

لوگو ترکیبی یا Combination

این نوع از لوگو از ترکیب لوگوی تصویری و تایپوگرافی ساخته می‌شود تا بتواند درنهایت زیبایی و رعایت تمامی قوانین، ترکیب زیبایی را در ذهن مخاطب خود حک کند. برند Lacoste یکی از مثال‌های مناسب برای این نوع است.

لوگو امبلم یا Emblem

این سبک از طراحی معمولا از یک نوشته یا یک فونت درون یک تصویر ساخته می‌شود. این نوع از لوگوها به دلیل چشم‌نوازی خاصشان تصاویر ماندگارتری را برای مخاطب ایجاد می‌کنند و تاثیر بسیار بالایی دارند. بهترین مثال برای این نوع مهارت طراحی لوگو حرفه ای، لوگوی برند استارباکس است.

لوگو مینیمال یا Minimal

سبک مینیمال در حالت کلی طرفداران بسیار زیادی دارد. در طراحی لوگو حرفه ای نیز طراحان زیادی طرفدار این نوع هستند. در این روش سعی بر این است که با استفاده از حداقل‌ترین‌ها، یک کسب و کار را به بهترین و قابل فهم‎‌ترین حالت نمایش داد. لوگوی برند National Geographic شامل این دسته می‌شود.

لوگوی سه بعدی یا 3D

لوگوهای سه بعدی می‌توانند به عنوان یک کاتالیزور در کنار سایر طراحی‌ها قرار گیرند و به آن‌ها جلوه‌ای متمایز بدهند. امروزه این نوع از لوگوها طرفداران بسیاری را در دل خود جای داده است و برای انواع برندها بکار برده می‌شود. لوگوی برندهایی مانند فایرفاکس و شورولت از این نوع الهام گرفته شده است.

سخن آخر...

"لوگو هویت یک برند است و می‌تواند برای همیشه در ذهن مخاطب بماند، بنابراین طراحی لوگو استاندارد، نقش مهمی در بازاریابی یک کسب و کار خواهد داشت. برای طراحی لوگو حرفه ای، می‌توانید پروژه طراحی لوگوی خود را در پونیشا ثبت کنید تا فریلنسرهای حرفه‌ای و خلاق، انواع لوگو مناسب کسب و کار شما را در فرمت‌های مختلف (SVG,PNG,JPG) به صورت وکتور و رستر در اختیار شما قرار دهند."

اگر برای ایجاد و حفظ ارزش برای مخاطبینتان ارزش قائل هستید و هر روز به رشد برند خود فکر می‌کنید، بهتر است طراحی لوگو خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. پونیشا توانسته است متخصصین بسیاری را در این حوزه گردآوری کند. برای استفاده از مهارت این متخصصین می‌توانید از طریق سایت پونیشا اقدام کنید یا از طریق ایمیل info@ponisha.ir با این پایگاه در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز