خبرگزاری کار ایران

اهمیت طراحی حرفه ای لوگو برای برندسازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۴۴

 لوگوچیست؟ 

معمولاً طراحی لوگو متناسب با نوع کسب و کار و هویت یک شغل صورت می گیرد. لوگو یک آرم و نمادی است که بیانگر هویت یک شرکت یا سایت و وبلاگ است. لوگو ها به گونه‌ ای طراحی می‌ شوند تا به عنوان ابزار تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک شرکت یا موسسه و سایر نهاد ها استفاده شوند.

 

طراحی لوگو با اهداف بازاریابی انجام شده و اثری ماندگار بر روی مخاطبان می گذارد. اگر به آرم شرکت های معروف توجه کنید متوجه طراحی زیبا و منحصر به فرد لوگو آن ها می شوید که برای تبلیغات برند و محصولات خود از آن استفاده کرده اند و در این زمینه به موفقیت های چندانی رسیده اند. لوگو حرفه ای می تواند شما را یک گام جلوتر از سایر رقبا قرار دهد و بر روی توسعه کسب و کار شما تاثیر مثبتی بگذارد.

 

امروزه وبلاگ ها و وب سایت ها هم برای هویت بخشی و شخصیت سازی کسب و کار خود از لوگو استفاده کرده اند تا بتوانند یک هویت مجازی برای کسب و کار خود ایجاد کنند. بدون شک قدرت لوگو در برند سازی و شخصیت سازی کسب و کار شما بی نظیر است. امروزه اهمیت لوگو در برند سازی بسیار زیاد است و از عناصر مهم تجاری در این زمینه به شمار می رود. لوگو باعث ارتباط مخاطب با شرکت مورد نظر می شود به همین دلیل برند های مطرح دنیا به طراحی لوگو خود اهمیت زیادی می دهند و برای آن هزینه های گزافی در نظر می‌ گیرند. 

 

اهمیت طراحی لوگو

 

 لوگو برای شرکت ها القا کننده وفاداری و اعتماد بوده و موجب اعتماد مخاطبان می شود. یکی از مهمترین ابزار تجاری در یک برند یا شرکت، لوگو است که باید به درستی طراحی شود. داشتن لوگو اهمیت زیادی در پایداری و استحکام هویت یک شرکت دارد و موجب جلب اعتماد خریداران می شود.

 

اعتمادی که لوگو در خریداران و مخاطبان یک شرکت ایجاد می کند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، زیرا از اعتبار اعضای شرکت و برند یا آرم تجاری برگرفته و نشان دهنده وجود یک شرکت قابل اعتماد است.‌ لوگو به عنوان یک تصویر از نام یک شرکت عمل کرده و به مدیران اجازه می‌ دهد تا لوگو شرکت خود را بر روی محصولات تولیدی و محصولات تبلیغاتی چاپ کنند. در حقیقت طراحی لوگو متناسب با محصولات و خدمات شرکت انجام می گیرد.

 

لوگو منتقل کننده اصل مطلب به مخاطبان است و نوع حرفه و خدمات ارائه دهنده یا محصولات تولیدی یک شرکت را نمایش می دهد. این آرم تجاری به عنوان یک تصویر از هویت شرکت عمل کرده و باعث می شود در فضای مجازی و واقعی هویت یک شرکت شناخته شود و پایدار بماند. این ابزار تجاری و بازاریابی اهمیت زیادی در کسب اعتبار و ارتقاء یک شرکت یا موسسه دارد، به همین دلیل در سراسر جهان قبل از معرفی محصولات و خدمات و ارائه آن ها به بازار جهانی، لوگو طراحی می شود. 

 

انواع طراحی لوگو و نکات مهم در طراحی آن 

 

لوگو انواع مختلفی دارد که می توان به لوگو نوشتاری، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی اشاره کرد. البته و ترکیبی از ترکیب دو لوگو نوشتاری و تصویری ایجاد می شود و افراد متناسب با نوع کسب و کار و سلیقه خود یکی از انواع لگو را برای به تصویر کشیدن نام تجاری خود انتخاب می کنند. لوگو نوشتاری از پرطرفدارترین انواع لوگو بوده که توسط بسیاری از شرکت‌ ها و کمپانی های معروف در جهان استفاده شده است.

 

قوانین که در طراحی لوگو باید به آن توجه کنید، استفاده از نماد متناسب با نوع شغل و کسب و کار است به طور مثال اگر برای شرکت فرآورده های لبنی خود قرار است لوگو طراحی کنید می توانید از نمادهای مخصوص آن استفاده کنید. لوگو مناسب کسب و کار باید ماندگار و فراموش نشدنی باشد و طراحی ساده و مدرنی داشته باشد یعنی آنقدر ساده و مدرن طراحی شود تا بتوان تا سال های زیادی از آن استفاده کرد و از مد نیفتد.

 

توجه کنید که یک لوگوی ساده باید به صورت قوی کار شده باشد و ظاهری گیرا و جذابی داشته باشد و بتواند نقش خود را به شکلی درست ایفا کند. دقت کنید لگویی که طراحی می کنید باید فونت مناسب، نماد مناسب و رنگی مناسب داشته باشد و نباید از نمادهای مختلف در طراحی زیاد استفاده کنید، زیرا موجب پیچیده شدن و در هم ریخته شدن لوگو می شود. 

تیم دیجیتال مارکتینگ ریگل، همراه شماست تا بهترین و زیباترین لوگو ها را تقدیم شما عزیزان نماید؛ سیاست اصلی تیم ریگل، رونق و شناخته شدن بیزینس شما می باشد.لازم به ذکر است این شرکت علاوه بر طراحی لوگو، کارهای دیگر همچون طراحی سایت، طراحی بروشور، طراحی تراکت را نیز انجام می دهد. طراحی لوگو شرکت ریگل، بر پایه دانش فنی و گرافیک اصولی بوده، این طرح ها به هچ عنوان تقلید شده یا کپی نیستند و کاملا از ذهن و خلاقیت متخصصین این حوزه نشات گرفته اند. ما هر لوگو را با توجه به نوع کسب و کار و بازار هدف شما طراحی خواهیم کرد. مفتخریم از اینکه شما همراه همیشگی ما هستید، در این مقاله قصد داریم به کلیه سوالات شما پاسخ بدهیم. سوالاتی همچون لوگو چیست؟ کاربرد لوگو در اعتبار کسب و کار، دلایل داشتن لوگو، ویژگی های یک لوگو مناسب و ...

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز