خبرگزاری کار ایران

دلایل مهم بودن طراحی لوگو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۲۳

هنگامی که تمام عواملی را که برای ایجاد یک کسب و کار مهم است در نظر می گیرید، طراحی یک لوگو ممکن است به عنوان یک اولویت اصلی به نظر نرسد.

"شاید حتی من اصلاً به لوگو احتیاج نداشته باشم" ، صدای که ممکن در ذهن شما زمزمه کند.

به آن صدا گوش ندهید ؛ یک لوگو بخشی جدایی ناپذیر در موفقیت برند شماست.

بنابراین، چرا طراحی لوگو مهم است؟

از آنجا که توجه را به خود جلب می کند، اولین تأثیر شدید را ایجاد می کند، اساس هویت برند شما است، به یاد ماندنی است، شما را از رقبا جدا می کند، وفاداری به نام تجاری را تقویت می کند.

بیایید نگاهی عمیق تر به همه این موارد در زیر بیندازیم.

1-توجه را به خود جلب می کند

دامنه توجه این روزها کوتاه است - خصوصاً مصرف کنندگان.

با توجه به شرایط موجود، شرکت ها حدود 2 ثانیه فرصت دارند تا مشتریان خود را متقاعد کنند جهت اعتماد و خرید از محصول و خدماتشان.

یک لوگو می تواند به سرعت توجه بینندگان را به خود جلب کرده و ارزش های اصلی سازمان را به روشی جالب انتقال دهد. که باعث می شود مصرف کنندگان در مورد کسب و کار شما قضاوت کنند.

دلایل مهم بودن طراحی لوگو

2- لوگو اولین برداشت قوی را ایجاد می کند

شما یک فرصت دارید این حق را بگیرید.

لوگو اولین معرف سازمان به مصرف کنندگان است. اگر به خوبی طراحی شود، می تواند توجه عموم را جلب کند و آنها را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان شما دعوت کند.

این اولین راه شما برای برقراری ارتباط فوری و نمایش مالکیت بر روی کالاهایی که می فروشید و جایگاهی آن است.

3- این بنیاد هویت برند شما است

مارک تجاری موفق، روایت داستانی است که بر احساسات مشتریان تأثیر بگذارد.

و گرچه درست است که طراحی لوگو تنها بخشی از برند سازمان شما است، اما به عنوان پایه و اساس کل روایتی است که برند بر اساس آن ساخته شده است.

رنگ ها، صداها، فونت ها همه اینها با داستانی که می خواهید بگویید تعیین می شوند و لوگو شما زمینه را برای این داستان فراهم می کند.

بعداً این عناصر از آرم شما به تمام مواد تجاری شما - سربرگ ها ، کارت های کسب و کار، صفحات فرود، به نام شما ترجمه می شوند و یک هویت برند و قابل فروش ایجاد می کند.

4- به یاد ماندنی است

لوگوی شما مخاطبان را به سمت شرکت شما سوق می دهد.

لوگوها یک نقطه شناسایی هستند. آنها نمادی هستند که مشتریان برای شناسایی نام تجاری شما استفاده می کنند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید افراد بلافاصله با تماشای لوگو شما با خدمات و کالاهای که شرکت شما ارائه میدهد ارتباط برقرار کنند.

از آنجا که یک لوگو خوب یک عنصر بصری، زیبایی پسند است، باعث ایجاد یادآوری مثبتی در مورد برند شما می شود که ممکن است نام شرکت شما به تنهایی نباشد.

و اگر همه ما صادق باشیم ، برخی از مخاطبان شما احتمالاً نام کسب و کار شما را فراموش خواهند کرد (این را شخصی نگیرید - این طبیعت انسانی است) ، اما آنها بلافاصله لوگو شما را با خاطرات خود از نام تجاری شما مرتبط می کنند.

5- طراحی لوگو شما را از رقبا جدا می کند

جرات داشته باشید با طراحی لوگوی خود متفاوت شوید، زیرا نماد شرکت شما به مشتریان می گوید که چرا تجارت شما بی نظیر است. مطمئناً شاید 50 کافی شاپ دیگر در شهر شما وجود داشته باشد، اما کافی شاپ شما تنها ست که به پایداری متعهد است.

یک لوگو کامل طراحی شده از طریق نماد مناسب یا فونت مناسب می تواند از پس زمینه شرکت گرفته تا ماموریت آن را نمایان کند.

به عبارت دیگر، طراحی لوگو شما محفلی است برای انتقال ارزش های شما به مصرف کنندگان که نشان دهد که چرا مانند رقبای خود نیستید و شما بهتر هستید.

دلایل مهم بودن طراحی لوگو

6- باعث وفاداری به برند می شود

با رشد نام تجاری شما، نماد شما برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان بیشتر معرفی می شود و این آشنایی این تصور را ایجاد می کند که قابل اعتماد و قابل دسترسی هستید.

هنگامی که مشتریان شما را دوست داشته باشند، مشتریان شما بارها و بارها شما را جستجو خواهند کرد - و لوگو شما چیزی است که در ابتدا به دنبال آن می گردند.

7- مخاطبان شما انتظار دارند

و آخرین ، نه مهمترین:

لوگو شما اولین چیزی است که مخاطبان شما با دیدن هرگونه ارتباط از برند شما به دنبال آن می گردند. این باید روی طراحی ست اداری، کارت ویزیت، بروشور وغیره باشد.

اگر لوگو ندارید، فرصتی را از دست می دهید تا تجارت خود را در ذهن مخاطبان خود جا بیاندازید.

همانطور که می بینید، شما به یک لوگو نیاز دارید. این یک بخش حیاتی در ایجاد یک کسب و کار و نام تجاری موفق است.

برای رفع این نیاز رسانه هنر برتر به عنوان کانون تبلیغات و مجری طراحی گرافیکی میتواند شما را یاری دهد. جهت ارتباط با رسانه هنر برتر می توانید از طریق وب سایت و شماره تلفن ها زیر سفارش خود را ثبت کنید.

www.saynadesign.com

09133055156 | 09124184600

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز