خبرگزاری کار ایران

ناسیونال ایران (تولیپس)؛ بیش از 55 سال مهمان خانه های ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۰۸۷

شاید بتوان گفت بسیاری از ما بوی به یاد ماندنی و طعم لذت بخش پلو و ته دیگ های مادر و مادربزرگ هایمان را مدیون پلوپزهای ناسیونال ایران هستیم.

برندی که مفتخر است بیش از نیم قرن همراه شما مصرف کنندگان عزیز بوده و مسیر طولانی و سخت عبور از مشکلات را با همراهی شما طی کرده تا اکنون بتواند با همان کیفیت قدیمی ولی با نام جدید تولیپس در بازار لوازم خانگی ایران بدرخشد.

اگر از طرفداران رئالیتی شو ها باشید، حتما با برنامه جوکر آشنا هستید و احتمالا در فصل های ابتدایی برنامه، شاهد همراهی تولیپس با جوکر بودید. با این همکاری جذاب که توانست لحظات شادی را برای بینندگان رقم بزند، تولیپس به خوبی نشان داد که به شعار خود یعنی تولیپس؛ حال خوب زندگی پایبند است و علاوه بر تولید لوازم خانگی باکیفیت، در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای ایجاد حال خوب و نشاط در جامعه تلاش می کند.

صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در این سالها تلاش کرده تا با افزایش کیفیت محصولات، توسعه مراکز فروش و خدمات پس از فروش و نیز اطلاع رسانی بهتر درمورد فعالیت های شرکت مشتریان را راضی نگه داشته و در راستای تولیدات داخلی به گونه ای عمل کند که مطلوب مشتری باشد.

در تصویر زیر شاهد سیر تغییرات و برندهای تحت نظر ناسیونال ایران هستیم که قصد داریم با آن ها بیشتر آشنا شویم:

ناسیونال ایران

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم آشپزخانه ، لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران شروع به کار کرد. مجموعه کارخانجات صنایع الکتریکی ناسیونال ایران ( واقع در شهر اصفهان) از یک سو توانست با تولید محصولات متنوع به دست متخصصان ایرانی و نظارت تکنسین های ژاپنی چرخ صنعت را در کشور به گردش درآورد و از سوی دیگر، با واردات اقلامی که امکان تولید آن ها در کارخانه فراهم نبود سبد کاملی از تمام نیازهای خانوار را ارائه داده و بهترین های لوازم خانگی را به خانه های مصرف کنندگان ایرانی روانه کند.

 

نگین تک پرشیا

شرکت نگین تک پرشیا بعنوان زیرمجموعه شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و با هدف ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) مناسب برای محصولات مجموعه ناسیونال ایران شروع بکار کرد، محصولاتی که تحت ضمانت شرکت نگین تک پرشیا هستند عبارتند از:

  • تلفن های خانگی و اداری گیگاست
  • تلفن های همراه گیگاست
  • لوازم خانه و آشپزخانه تولیپس
  • لوازم خانه و آشپزخانه پاناسونیک ساخت ایران
  • محصولات تهویه مطبوع و تصفیه هوا شارپ

 

پاناسونیک

نام محصولات ناسیونال با توجه به استاندارهای جهانی و تبلیغات در تمام دنیا از ناسیونال به پاناسونیک تبدیل شد و از اوایل سال ۱۳۸۳ کلیه محصولات ناسیونال در ایران با نام پاناسونیک تولید و به بازار عرضه گردید.

تولیپس

برند تولیپس با هدف عرضه لوازم خانگی با کیفیت و کارآیی مطلوب برای بازار ایران و با استفاده از دانش و استانداردهای موجود در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (پاناسونیک) در سال 1380 ثبت شد. هدف از ثبت برند تولیپس عرضه محصول با برند ایرانی و کیفیت ژاپنی در سطح بازار داخلی و خارجی بوده است.

تولیپس با محصولاتی نظیر

 

  • مخلوط کن
  • چرخ گوشت
  • پلوپز
  • چای ساز
  • آبمیوه گیری سه کاره و چهارکاره
  • آون توستر
  • اتو
  • جارو برقی
  • پنکه ایستاده
  • بخاری برقی

در بازار لوازم خانگی ایران حاضر بوده و این سبد همچنان درحال توسعه می باشد.

ناسیونال ایران (تولیپس)؛ بیش از 55 سال مهمان خانه های ایرانی

گیگاست

 شرکت ارتباطات گیگاست GMBH یکی از بزرگترین تولید کننده­های تلفن­های بیسیم در دنیا بوده و رهبر کنونی بازار تلفن های دارای پایه مجزا در اروپا محسوب میشود. دفتر مرکزی شرکت در شهر مونیخ آلمان بوده و کارخانه اصلی در شهر بوخوم آلمان قرار دارد، جایی که محصولات گیگاست با استفاده از با کیفیت­ترین مواد اولیه و در بهترین استاندارد­های محیطی تولید میشوند. 

ناسیونال تنها نمایندگی شرکت گیگاست آلمان در ایران بوده و وارد کننده انواع تلفن های خانگی و اداری و تلفن های همراه گیگاست به ایران است.

شارپ

نمایندگی واردات لوازم خانگی و تهویه هوای شارپ

تولیپس پلاس

شرکت ناسیونال ایران با هدف توسعه هرچه بیشتر سبد محصول خود و نیز ارائه کالای با کیفیت بالاتر اقدام به باز طراحی برخی محصولات خودت کرده و البته با افزایش کیفیت فنی برخی از محصولات که قبلا با نام تولیپس عرضه میشد، برند تجاری جدید تولیپس پلاس را روانه بازار کرده است.

اگر به فکر خرید جهیزیه عروس و یا لوازم خانگی ایرانی باکیفیت هستید، بررسی و انتخاب لوازم خانگی تولیپس می تواند یک تصمیم هوشمندانه باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ناسیونال ایران با محصولات این برند بیشتر آشنا شده و سبد متنوعی از لوازم خانگی ایرانی را مشاهده کنید.

https://www.neico-electric.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز