خبرگزاری کار ایران

30 درصد قطعات داخلی و مورد نیاز کامیونهای کشنده دافران تولید داخلی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۰۱۶

مدیرعامل شرکت شایان یدک گفت: 30 درصد قطعات داخلی و مورد نیاز کامیونهای کشنده دافران تولید داخلی است.

افشاری مدیرعامل شرکت شایان یدک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا،‌ ضمن معرفی این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش کامیونهای کشنده دافران گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " در راستای تحقق شعار سال و دستیابی به اهداف و تولید محصولات با کیفیت دست یابیم.

وی با اشاره به بیش از 2 سال وقفه‌ای که در صنعت نمایشگاهی خودرو کشور حاکم بود گفت: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان هستیم. اگر در گذشته تبلیغات ما به صورت بروشورها و تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و غیره بود امروزه محصولات ما در معرض نمایش و آزمایش قرار دارند و تمامی بازدیدکنندگان می‌توانند سوار بر خودروها شده و به صورت مستقیم آن را آزمایش کنند و به آن امتیاز دهند.

افشاری ادامه داد: افتخار می‌کنیم که امروزه حدود 20 تا 30 درصد قطعات داخلی و مورد نیاز دافران تولید کشور و به دست نیرو.های ایرانی و بومی است.

وی ادامه داد: شرکت شایان یدک خدمات پس از فروش محصولات دافران را به صورت شبانه روز و در 365 روز سال به صورت مستمر به مشتریان خود در سراسر جاده های ترانزیتی کشور ارائه می‌دهد و بر طبق گزارشات از مرکز نظرسنجیها و وزارت صمت از خدمات پس از فروش شرکت شایان یدک، کیفیت خدمات مورد رضایت مشتریان است. بر همین اساس این نوید را به مشتریان خود میدهیم که همواره با عرضه قطعات به‌روز و مورد نیاز آنها به خدمت خود ادامه خواهیم داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز