خبرگزاری کار ایران

به منظور تحقق اهداف گروه سایپا انجام شد:

استفاده از پتانسیل و توانمندی علمی نخبگان دانشگاهی کشور/ اعلام آمادگی سایپا در تقویت تعامل دو سویه صنعت و دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۹۲۸

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به همراه جمعی از همکارانشان ضمن گفتگو با مدیرعامل گروه سایپا، از خطوط تولید محصولات این شرکت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، در راستای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق تولید دانش بنیان و به منظور اسـتفاده بهینه و مؤثر از ظرفیت‌های علمی و دانش دانشجویان نخبه کشور، شرکت سایپا میزبان مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و هیأت همراه بود.

 در این بازدید محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با تأکید بر تقویت همکاری و تعامل دوسویه صنعت و دانشگاه، آمادگی گروه خودروسازی سایپا را در استفاده اثربخش از توانمندی های علمی دانشجویان بورسیه مقاطع دکترا و پسادکترا، در راستای تحقق تولید اقتصادی و ارتقا کیفیت محصولات اعلام کرد.

همچنین محمدمهدی مسعودی، مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم نیز، از  آمادگی در راستای تقویت ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه و معرفی دانشجویان نخبه به گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

در ادامه بازدیدی از خط بدنه خودرو تیبا انجام شد و تیم بازدید کننده با نیازهای دانشی و تحقیقاتی خطوط تولید آشنا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز