خبرگزاری کار ایران

از کدام وب سایت طرح لایه باز بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۹۸

شاید برایتان سوال باشد که طرح لایه باز چیست؟ به‌صورت ساده به فایل‌های گرافیکی که بتوان تمام المان‌های موجود در آن را ویرایش کرد، طرح لایه باز می‌گویند. در صورت داشتن یک طرح لایه باز، می‌توانید متن، تصاویر، افکت و... را به‌راحتی تغییر دهید یا قسمت‌هایی از فایل اصلی را حذف و اضافه کنید. در ادامه این مطلب درباره طرح لایه باز و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

طرح لایه باز چیست؟

به فایل‌ها و طرح‌هایی آماده‌ای که هر شخص دیگری بتواند آن را دانلود و با سلیقه خود تغییر  بدهد، فایل یا طرح لایه باز گویند. این فایل‌ها به دو صورت وکتور و پیکسل قابل‌دسترسی هستند، که می‌توان با نرم‌افزارهای کورل دراو و ادوبی ایلستریتور یا فتوشاپ آن‌ها را باز و ویرایش کرد. یکی از رایج‌ترین فرمت‌های ذخیره این طرح در نرم‌افزار فتوشاپ، فرمت PSD است.

مزایای استفاده از طرح لایه باز

در دنیای گرافیک، با کمی خلاقیت می‌توان طرح‌های زیبایی ایجاد کرد. به‌راحتی می‌توان از طرح‌های لایه باز موجود در سایت‌های فروش طرح گرافیکی استفاده نمود. استفاده از این طرح‌ها مزایای زیادی خواهد داشت.

  • یادگیری سریع فتوشاپ

یکی از روش‌های سریع یادگیری هر کاری، دیدن کارهای افرادی دیگر است. اگر می‌خواهید گرافیست حرفه‌ای شوید با کمک فایل آماده فتوشاپ می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. با استفاده از طرح‌های آماده، پروژه‌های گرافیکی خود را بسیار راحت انجام داده و نیز سبب افزایش میزان یادگیری شما در فتوشاپ می‌شود.

  • اجرای سریع پروژه طراحی

از دیگر مزایای استفاده از فایل‌های لایه باز (PSD) اجرای سریع پروژه گرافیکی است؛ که باعث می‌شود تا با صرف زمان کوتاهی، طرح خود را به اتمام برسانید. همچنین می‌توانید از طرح‌های گرافیست‌های حرفه‌ای و مجرب نیز استفاده کنید تا نتیجه خوبی را ارائه دهید.

  • قابلیت استفاده نامحدود از طرح

از دیگر مزایای فایل‌های لایه باز، قابلیت استفاده چندین‌باره آن است که با دانلود یا خرید طرح می‌توانید بدون محدودیت از آن بارها استفاده کنید. همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه خود تغییراتی نیز در طرح ایجاد نمایید.

کاربرد طرح لایه باز

از کدام وب سایت طرح لایه باز بخریم؟

طرح‌های لایه باز برای طراحان گرافیک کمک بسیار خوبی است، چون می‌توان به‌جای تمرکز و وقت زیاد جهت طراحی سفارش‌ها از پایه، از بین فایل لایه باز موجود در سایت‌ها، طرح نزدیک به سفارش را انتخاب و دانلود کنید. سپس با ایجاد تغییراتی آن را به مشتری تحویل دهید. با این کار، در وقت صرفه‌جویی کرده و نیز یک کار حرفه‌ای با گرافیک خوب تحویل خواهید داد.

سایت‌های خارجی زیادی که وجود دارند که تصاویر را به‌صورت رایگان یا فروشی جهت دانلود قرار داده‌اند، اما استفاده از این سایت‌ها دو مشکل دارد؛ فایل لایه باز رایگان موجود در این سایت‌ها حرفه‌ای نیست و معمولاً طرح ساده‌ای و مبتدی دارد. فایل‌های تجاری و حرفه‌ای را هم به‌آسانی نمی‌توان از ایران خرید و هزینه بسیار زیادی دارند.

دراین‌بین سایت‌های ایرانی خوبی وجود دارند که طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای و فایل‌های لایه باز زیادی را برای شما تهیه و به‌صورت رایگان یا با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.

انواع طرح‌های پرکاربرد گرافیکی

مهم‌ترین طرح‌های لایه باز گرافیکی پرکاربرد عبارت‌اند از:

      1. کارت ویزیت لایه باز

از پرکاربردترین فایل‌های گرافیکی، کارت ویزیت است که سفارش‌های زیادی برای طراحان دارد.

     2. بنر مشاغل و مناسبتی

بنرها در مناسبات مختلف یا معرفی کسب‌وکار در اماکن مختلف نصب می‌شود. بنرها در سایز و طرح‌های گوناگون برای معرفی محصولات فروشگاه، تبریک یا تسلیت و ... استفاده می‌شود.

      3. کاتالوگ و بروشور لایه باز

به‌طورمعمول از کاتالوگ و بروشور جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. این فایل‌ها شامل چندین صفحه می‌شود و طراحی آن زمان زیادی نیاز دارد. طراحان می‌توانند با تهیه فایل لایه باز کاتالوگ یا بروشور، با صرف زمان کمتری، طرح موردنیاز را پیاده‌سازی کنند.

      4. تراکت لایه باز

حتماً در سطح شهر تبلیغات تراکتی را دیده‌اید و همچنین برای تبلیغ فروشگاه‌های محلی به‌صورت رنگی و سیاه‌وسفید مورداستفاده قرار می‌گیرد.

      5. فاکتور

بسیاری از فروشندگان از فاکتور برای فروش محصولاتشان استفاده می‌کنند و نشان‌دهنده پرستیژ مکان تجاری است. همچنین با درج نام، آدرس، تلفن و لوگو فروشگاه می‌تواند به‌عنوان برگه‌ای تبلیغاتی نیز مورداستفاده باشد.

      6. تقویم

هرساله در ماه‌های پایانی سال، بازار تقویم‌های تبلیغاتی بسیار داغ خواهد بود. طراحی تقویم تبلیغاتی گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف است.

      7. آگهی ترحیم لایه باز

در ایران مراسم مختلفی برای متوفی گرفته می‌شود و آگهی ترحیم برای عزیزان فوت ‌شده بسیار اهمیت دارد. و از آنجایی ‌که این سفارش‌ها معمولاً سریع هستند و مشتری سفارش خود را در اسرع وقت نیاز دارد. طراح برای راحتی و سرعت العمل می‌تواند طرح لایه باز آگهی ترحیم را به‌صورت آماده از سایت دانلود و با تغییرات کوچکی، سفارش مشتری را تحویل دهد.

      8. منوی کافی شاپ و رستوران

یکی از موارد مهم موجود در رستوران و کافی‌شاپ‌ها، منوی سفارش است. برای خیلی از صاحبین این کسب‌وکار، داشتن منویی شیک و زیبا مهم است، چون در نظر مشتری جلوه خوبی دارد. پس رستوران و کافه‌دارها اقدام به سفارش منو به طراحان می‌نمایند، و خوشبختانه طرح‌های مختلف و خلاقانه‌ای برای منو غذا وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود یک یا چند نمونه را تهیه کنید.

     9. آیکون و لوگو لایه باز

در زمان طراحی لوگو، حتماً به آیکون‌های مختلفی نیاز خواهد بود تا با آن‌ها بتوان درخواست مشتری را طراحی و آماده نمود. با دانلود آیکون و لوگوهای لایه باز، می‌توانید بعد از سفارشی‌سازی آن کاری خلاقانه را آماده کنید.

     10. ست تبلیغاتی

تبلیغات نقش زیادی در جذب مشتری دارد و سبب رونق کسب‌وکارها می‌شود. یکی از مدرن‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی، استفاده از ست تبلیغاتی که به دلیل جلوی چشم بودن مشتری می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. علاوه بر این موارد، سربرگ، پاکت نامه، دعوت‌نامه، کارت گارانتی، استند، طرح تی‌شرت و… نیز می‌تواند در تبلیغات مؤثر باشد. طراحان می‌توانند با خرید طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای ست تبلیغاتی، سفارش مشتری را بسیار سریع آماده و تحویل دهند.

 

کلام آخر

مجموعه پارس گرافیک ارائه‌دهنده انواع طرح لایه باز با مناسب‌ترین قیمت که افراد می‌توانند از آن‌ها در پروژه‌های گرافیکی خود استفاده نمایند. تمامی فایل‌های موجود، توسط طراحان حرفه‌ای بررسی و بدون مشکل در سایت قرارگرفته‌اند، بنابراین مشتریان با خیال راحت می‌توانند اقدام به تهیه و خریداری آن نمایند. طرح‌های لایه باز وب‌سایت parsgraphic.ir در موضوعات مختلف و متنوعی دسته‌بندی‌شده تا به راحتی امکان تهیه آن برای افراد مبتدی و طراحان حرفه‌ای مهیا باشد. آرشیوی کاملی از تصاویر باکیفیت خارجی و ایرانی، کارت ویزیت، تراکت رنگی و ریسو، آگهی ترحیم، بنز تسلیت، بنر اعیاد، پست اینستاگرام، بنر شغل، تقویم و... در دسترس بوده و در کمترین زمان ممکن و بدون محدودیت قابل دانلود یا خریداری است. در صورتی نبود طرح موردنظر در سایت نیز می‌توانید با شماره تلفن 05832241325| 09154437224 تماس و طرح خود را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن فایل درخواستی شما آماده و برای شما ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز