خبرگزاری کار ایران

حیات دوباره ۲۵۰ نفر با نفس ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۰۰

ذوب آهن اصفهان در ادامه اقدامات خود برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و درمان مبتلایان به این بیماری، با اجرای طرح نذر نفس و ارائه کپسول های اکسیژن پزشکی رایگان به افرادی نیازمندی که به این بیماری مبتلا شدند به ۲۵۰ نفر جان تازه بخشید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، عبدا... نقدی پور معاون مکانیک مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت شرکت که مدیریت اجرای این طرح را به عهده دارد، گفت: طرح نذر نفس به همت تلاشگران ذوب آهن و بسیج شرکت از شهریورماه آغاز شد و برای اجرای آن از ۱۰۰ کپسول اکسیژن به همراه تجهیزات کامل آن استفاده گردید .

وی اظهار داشت: با توجه به میزان نیاز به اکسیژن هر هفته ۴۰ کپسول شارژ گردید و بر اساس بررسی های صورت گرفته و دستور پزشک ، به متقاضیان نیازمند تحویل شد.  

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان لنجان افزود: با توجه به حساسیت حمل و چگونگی استفاده از این کپسول ها، علاوه بر تهیه "بروشور" ایمنی، یکی از کارشناسان مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت شرکت نیز برای راهنمایی های لازم، در محل حضور دارد.

شایان ذکر است این طرح با مساعدت مدیریت های انرژی و بهینه سازی سوخت و حراست ذوب آهن اصفهان و همکاری حوزه های مقاومت بسیج شهید تندگویان و امام علی(ع) شهرستان لنجان، در حال اجراست و تا کنون به ۲۵۰ نفر حیات دوباره بخشیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز