خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قنادان شهر ری تاکید کرد؛

صنف قنادان نیازمند حمایت بیشتری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۴۵

رییس اتحادیه قنادان شهر ری، شرایط کار را برای قنادان سخت دانست و گفت:‌ بیمه از عید تا به الان 3 مرحله افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که بیمه حوادث نیز تمام اتفاقات را تحت پوشش قرار نمی‌دهد و هر بار به بهونه‌های مختلف از پرداخت امتناع می‌کند.

محمد بی‌بلا در گفت‌وگو با ایلنا با انتقاد از عدم حمایت دولت از بنگاه‌های اقتصادی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش فروش، ‌دولت به جای حمایت،‌ مبلغ مالیات و... را افزایش داده است.

رییس اتحادیه قنادان شهر ری معتقد است: شیوع بیماری کرونا از یک سوی و عدم حمایت دولت از سوی دیگر باعث شده تا تمامی اصناف به خصوص صنف قنادان متضرر شوند.

وی از افزایش چندین برابری مواد اولیه خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مواد اولیه، ‌حقوق،‌ بیمه و مالیات افزایش داشته است. با توجه به میزان قیمت تعیین شده برای شیرینی ها،‌ عملا صنف قنادان با ضرر همراه هستند.

بی بلا حضور دلالان در فروش مواد اولیه رایکی از چالش های موجود عنوان کرد و گفت: ‌تعداد کارخانه های موجود که محصولات با کیفیت داشته باشند، ‌پاسخگو نیازهای تولیدکنندگان شیرینی نیستند و ما مجبور هستیم مواد اولیه را از دلالان تهیه نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز