خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم خبرداد:

برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی/ درمان رایگان 17 هزار بیمار گرفتار ناهنجاری همراه تولد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۶۶۸

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی گفت: ویزیت و درمان رایگان 17 هزار بیمار گرفتار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد در مناطق محروم طی ۱۰ سال گذشته به همت پزشکان داوطلب انجام شده است.

به گزارش ایلنا، دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس‌هیأت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: این مراسم 25 آذرماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله مؤسسه ملی مرهم با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی تهران از افرادی که در حوزه‌های مختلفی همچون پزشکی،‌ مهندسی،‌ اجتماعی،‌ کشاورزی، شهری و ... کار خیر برجسته انجام داده و بدون هیچ چشم‌داشتی اقدام موثر اجتماعی انجام داده باشند، تجلیل می‌کند.

کلانتر هرمزی خاطرنشان کرد: در مراسم امسال از 4 نفر در گروه مرهم، 4 نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و 4 نفر از خیرین حوزه سلامت و چندین نفر دیگر به علت فعالیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه تجلیل می‌شود.

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با فعالیت موسسه ملی مرهم گفت: این مؤسسه یک مجموعه مردم‌نهاد بوده که 500 نفر عضو غیررسمی، 7 نفر هیأت مدیره و بیش از 40 نفر هیأت امنا دارد که طی 23 سفر به مناطق محروم از سال 87 تا امسال پزشکان خیر بیش از 17 هزار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد، ویزیت و درمان رایگان انجام داده‌اند.

وی گفت: 1700 تا 1800 مورد از این آمارها مربوط در مناطق محروم انجام شده و بقیه موارد نیز افراد به سایر نقاط کشور اعزام و برای آنها درمان رایگان صورت گرفته است که می‌توان گفت بیش از 4500 نفر طی 10 سال گذشته رایگان ویزیت و عمل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز