خبرگزاری کار ایران

ابراهیم شیرکوندعنوان داشت:

ایجاد شرایط ورزش برای جانبازان و معلولین در سال پیش رو

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۰۵

در نظر داریم در سال پیش رو با برنامه ریزی دقیق و مدون زمان‌هایی را برای حضور این افراد در نظر بگیریم و طبق علاقه آن‌ها به ورزشهای مورد علاقه پیش زمینه‌ها را فراهم آوریم.

رییس جدید هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان ورامین طی گفت‌و‌گویی، از ایجاد پیش زمینه‌هایی برای حضور علاقه مندان برای شرکت در برنامه‌های ورزشی خبر داد.
به گزارش ایلنا، ابراهیم شیرکوند در این خصوص گفت: بعد از تصدی بنده بعنوان مسوول هیات ورزشهای جانبازان و معلولین شهرستان، مبنا براین پایه گذاری شد تا با ایجاد زمینه و ساختارهای مناسب، قشر جانباز و معلول را به سمت اماکن ورزشی سوق دهیم تا شرایط برای نشاط روحی و سلامتی جسم آن‌ها مهیا شود.
وی افزود: براین اساس در نظر داریم در سال پیش رو با برنامه ریزی دقیق و مدون زمان‌هایی را برای حضور این افراد در نظر بگیریم و طبق علاقه آن‌ها به ورزشهای مورد علاقه پیش زمینه‌ها را فراهم آوریم.
قائم مقام اداره ورزش و جوانان ورامین ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این قشر از ورزش و تفریحات خود را محروم ساخته‌اند و با گوشه نشینی و نپرداختن به ورزش، شرایط جسمی و روحی خود را در معرض خطر قرار داده‌اند.
شیرکوند اظهار داشت: حال این وظیفه خطیر به عهده بنده گمارده شده است و در نظر است با سرکشی به منزل این عزیزان علاوه بر باخبر شدن از حال و معیشتشان، از آنان دعوت نماییم تا به ورزش بپردازند.
مسوول هیات عنوان کرد: ما باید خودمان را در قبال آن‌ها مسوول بدانیم، چراکه جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید علاوه بر اداره ورزش و جوانان، ارگانهای دیگر نیز شرایط را برای رفاه این عزیزان مهیا کنند.
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره گفت: هرچند خانواده معلولین از اداره ورزش و جوانان، هیچگاه انتظار خدمت رسانی نداشته‌اند ولی وظیفه انسانی و ذاتی ما حکم می‌کند با برنامه ریزی و کشاندن معلولان به سمت و سوی ورزش، خانواده این عزیزان و به خصوص خودشان را از لحاظ جسمی و روحی مهیای ادامه حیاط نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز