خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تاکید کرد:

درخواست ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین توسط استاندار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۱۰

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با درخواست ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین توسط استاندار تهران گفت: این امر می‌تواند مهمترین اقدام وی پس از انتصاب در این سمت باشد.

ایلنا: آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در حاشیه درس اخلاق که در بیت وی برگزار شد ضمن تبریک به استاندار جدید تهران برای تصدی این سمت اظهار داشت: از استاندار جدید تقاضا داریم در حد توان و قدرت خویش برای خدمت به مردم تلاش کند.

به گزارش ایلنا، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین سپس به مطالبات به‌حق مردم مومن و شهیدپرور شهرستان ورامین اشاره کرد و افزود: از استاندار محترم انتظار می‌رود به میزانی که توان دارند، برای برطرف کردن آثار محرومیت از شهرستان ورامین تلاش کنند، کسی بیش از توان توقعی ندارد اما توقع نمی‌رود کوتاهی هم گردد، اگر چنین شد قطعا آثار و نتایج مطلوبی برای وی در دنیا و آخرت رقم خواهد خورد و مردم نیز رضایت دارند.

امام جمعه ورامین با برشمردن نیازهای شهرستان و نیز وعده‌های عملی نشده گذشته خاطرنشان کرد: یکی از این انتظارات ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین توسط استاندار جدید تهران است که مدت‌ها مردم شهرستان چشم انتظار آن هستند.

گفتنی است روز گذشته در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران با حضور عبدالرحمان رحمانی فضلی و جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این مراسم مرتضی تمدن که پنج سال استاندار تهران بود تودیع و سید حسین هاشمی به عنوان استاندار جدید تهران معرفی شد.

سید حسین هاشمی متولد سال ۱۳۳۲ شهرستان سراب از توابع استان آذربایجان شرقی است، نمایندگی دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیسیون صنایع و معادن در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق استاندار جدید تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز