خبرگزاری کار ایران

مجموعه مقالات ضیاء موحد برای انتشار آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۶۱

ضیاء موحد از تحویل مجموعه مقالاتش به نشر هرمس خبر داد. این مجموعه که در برگیرنده‌ی ده مقاله درباب منطق قدیم است به زودی به ارشاد فرستاده می‌شود.

ضیاء موحد، استاد فلسفه و شاعر کشورمان مجموعه مقالات خود را برای چاپ آماده می‌کند.

موحد در گفت و گو با ایلنا از تحویل این مجموعه به نشر هرمس خبر داد. این مجموعه مقالات قرار است با همکاری موسسه پژوهشی حکمت منتشر شود و قرار است به زودی برای گرفتن مجوز به وزارت ارشاد فرستاده شود.

به گفته‌ی موحد در این مجموعه بیشتر مقالاتی درباب منطق گذشته و سهروردی گنجانده شده است و به دو زبان فارسی و انگلیسی هستند. این مجموعه دربرگیرنده‌ی ۱۰ مقاله است که برخی ازآنها برای نخستین بار است منتشر می‌شود و تعدادی نیز پیش از این به صورت جداگانه منتشر شده بودند.

از ضیاء موحد به تازگی مجموعه شعری با عنوان «و جهان آبستن زاده شد» از سوی نشر نیلوفر منتشر شد که بنابر گفته‌ی شاعرش ممیزی این کتاب بهتر از گذشته انجام شده بود و برخی از شعرهای آن که در دولت قبل با مشکلاتی روبرو شده بود در این دولت بدون هیچ مشکلی مجوز گرفتند. این کتاب گزیده‌ای از شعرهای سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ او را دربرمی‌گیرد و حدود ۸۰ شعر سپید و نیمایی این شاعر را دربرگرفته است.

ضیاء موحد ۱۲ دی۱۳۲۱ در اصفهان متولد شد و همانجا تحصیلات ابتدایی و متوسطهٔ خود را به پایان برد. او تحصیلات خود را در دانشکده علوم دانشگاه تهران در رشته فیزیک و در یونیورسیتی کالج لندن در رشته فلسفه به پایان رساند. او مدیر گروه منطق و عضو هیئت امنای انجمن حکمت و فلسفه ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز