خبرگزاری کار ایران

بررسی جایگاه اقتصاد مقاومتی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در نمایشگاه کتاب

کد خبر : ۱۵۷۵۵۸

در نشست «جایگاه اقتصاد مقاومتی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»؛ ۳ اثر انتشار یافته در اواخر سال ۱۳۹۲ توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) رونمایی می‌شود.

مالک شجاعی جشوقانی، ‌ مدیر سرای اهل قلم بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تهران، نشست‌هایی در زمینه مطالبات مقام معظم رهبری، مبنی بر نامگذاری سال ۱۳۹۳ با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ وی ادامه داد: نشست اول «جایگاه اقتصاد مقاومتی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» نام گرفته است که در کنار آن ۳ اثر انتشار یافته در اواخر سال ۱۳۹۲ توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی معرفی و رونمایی می‌شود.

شجاعی جشوقانی در توضیح کتاب‌هایی که قرار است در این نشست رونمایی شوند، گفت: کتاب‌های «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» و «روشنای علم» از جمله آثاری هستند که در این مراسم معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به برگزاری چند نشست دیگر در سرای اهل قلم اشاره کرد و افزود: در زمینه سبک زندگی دینی نیز نشستی را با همکاری کارگروه سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهیم کرد.

نشست‌های «کارنامه تحول در علوم انسانی»، «نسبت ترجمه، تفکر و علوم انسانی»، «وضعیت نقد کتاب در ایران» و «اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در حوزه کتاب» از دیگر نشست‌های سرای اهل قلم در ایام برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز