خبرگزاری کار ایران

رونمایی و نقد چهار مجموعه داستان ایرانی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

کد خبر : ۱۳۳۹۹۹

«مثل یک بوم سفید» نوشته معصومه میر ابوطالبی، «رازهای سانتی متری» نوشته مرد علی مرادی، «فشار آب بردنیای عجیب دلکو» نوشته هادی تقی‌زاده است و «محراب سانتاماریا» نوشته ملاحت نیکی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات نقد می‌شوند.

ایلنا: «چهار مجموعه داستان ایرانی» از تازه‌های انتشارات روزنه در دومین نشست «پنج شنبه‌های داستانی» با حضور نویسندگان پنج شنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۳۰/۱۶ درفناوری اطلاعات رونمایی و نقد می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مجموعه داستان‌ها شامل: «مثل یک بوم سفید» نوشته معصومه میر ابوطالبی، «رازهای سانتی متری» نوشته مرد علی مرادی، «فشار آب بردنیای عجیب دلکو» نوشته هادی تقی‌زاده است و «محراب سانتاماریا» نوشته ملاحت نیکی است.

این برنامه با همکاری انتشارات روزنه برگزار می‌شود و شهریار وقفی‌پور، سعیدشریفی، کیهان بهمنی و یوسف انصاری(منتقدان ادبی) پس ازرونمایی به بررسی اجمالی آثار یاد شده می‌پردازند.

نشست پیشین «پنج شنبه‌های داستانی» به رونمایی و نقد «ولگردهای دارما» نوشته «جک رواک» اختصاص داشت.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت دراین برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز