خبرگزاری کار ایران

فراخوان بیست‌و هفتمین دوره جایزه کتاب فصل منتشر شد

کد خبر : ۱۲۷۵۴۳

دبیرخانه جایزه کتاب فصل برای حمایت از کتاب‌های بر‌تر، تشویق محققان، مولفان، مترجمان و مصححان متعهد و شایسته کشور و ارتقای فرهنگ، دانش و پیشبرد فرهنگ کتابخوانی در کشور بیست و هفتمین دوره جایزه کتاب فصل را برگزار می‌کند.

ایلنا: دبیرخانه جایزه کتاب فصل فراخوان بیست‌و هفتمین دوره اینجایزه را با هدف حمایت از کتاب‌های بر‌تر و تشویق محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه جایزه کتاب فصل برای حمایت از کتاب‌های بر‌تر، تشویق محققان، مولفان، مترجمان و مصححان متعهد و شایسته کشور و ارتقای فرهنگ، دانش و پیشبرد فرهنگ کتابخوانی در کشور بیست و هفتمین دوره جایزه کتاب فصل را برگزار می‌کند.

این دوره از جایزه کتاب فصل ویژه پاییز ۱۳۹۲ است. بنابراین، از ناشران، مولفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌شود یک نسخه از آثار خود را که برای نخستین‌بار در پاییز سال جاری منتشر کرده‌اند، به دبیرخانه اینجایزه ارسال کنند.

براساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار تا یکشنبه(۱۵ دی ماه) اعلام شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۹۶۶۲۱۹ تماس بگیرند.

دبیرخانه جایزه کتاب فصل در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان برادران مظفر و فلسطین جنوبی، شماره ۱۰۸۰، موسسه خانه کتاب، طبقه دوم واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز