مهارتهای بازاریابی در فهرست فروش انتشارات بازاریابی
کتاب برای مدیرانی است که علاقهمندند در فضای رقابتی امروز، کسبوکار خود را رونق بخشند، همچنین فرصت ندارند تا کتابهای پرصفحه بخوانند، یا در سمینارها و کارگاههای فروش شرکت کنند.
ایلنا: چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی «تازهترین اثر پرویز درگی است، در ۲۶۴ صفحه، به قیمت ۱۰ هزار تومان، از انتشارات بازاریابی. این کتاب؛ سومین کتاب از مجموعه کتابهای چهل گفتار است که تاکنون چاپ و منتشر شده و حاوی سه فصل است: ۱) نگرشها و دانشهای بازاریابی، ۲) انواع بازاریابی، ۳) تبلیغات.
نا بر اعلام انتشارات بازاریابی، دستکم دو عنوان دیگر نیز با همین عنوان اصلی» چهل گفتار «در دست تدوین و چاپ است که تقدیم اهالی بازاریابی خواهند شد؛ این دو عنوان عبارتند از: ۱) چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای شخصی در کسبوکار، ۲) چهل گفتار پیرامون مشترینوازی در کسبوکار.
کتاب برای مدیرانی است که علاقهمندند در فضای رقابتی امروز، کسبوکار خود را رونق بخشند، همچنین فرصت ندارند تا کتابهای پرصفحه بخوانند، یا در سمینارها و کارگاههای فروش شرکت کنند.
مؤلف کتاب(پرویز درگی) به دلیل تجربههای فراوان مشاوره و آموزش بازاریابی برای سازمانهای ایرانی، فروش را پاشنهٔ آشیل سازمانها و شرکتها میداند. ازاینرو، به دور از حاشیهپردازی، پیشنهادهای کاربردی دارد که در بازار ایران گرهگشا و درآمدزا است.
این کتاب(چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای فروش)، بیستوپنجمین کتاب تألیف و ترجمهای پرویز درگی است که با» نگرش بازاریابی ایران «برای مدیران ایرانی، راهحلهای عملی و کاربردی دارد. ساختار کتاب در ۴ فصل تدوین شده که عبارت است از: ۱) الفبای فروش، ۲) اسرار فروش، ۳) افزایش فروش در زمان رکود، ۴) دانش فروشندگی.
نثر کتاب روان است، واژههای پیچیده و فنی ندارد، کاربردها و تکنیکهای فروش در کتاب حرف اول را میزند، از هر کجای کتاب آغاز کنید، میتوانید مطالعه را ادامه دهید. با وجود این، ۴۰ گفتار به گونهای تنظیم شده که به مرور مدیران، بتوانند آیندهٔ فروش را با چشمان باز نظاره کنند، همچنین تکنیکها و کاربردهای فروش را بهتر و متناسب با شرکت و فضای بازار ایران اجرا کنند.
ویراستاری این کتاب را احمد آخوندی و محسن جاویدمؤید بر عهده دارند.