خبرگزاری کار ایران

یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۶۰

در این نمایشگاه ۱۰۲ هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی و ۴۵ هزار عنوان کتاب از ناشران خارجی در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.

ایلنا: یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز صبح امروز(۷ مهر) با حضور «آیت الله محسن مجتهد شبستری» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، «اسماعیلی» معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسوولان استانی و با حضور ۸۰۰ ناشر داخلی و ۱۶ ناشر خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز آغاز به کار کرد.
به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ۱۰۲ هزار عنوان کتاب از ناشران داخلی و ۴۵ هزار عنوان کتاب از ناشران خارجی در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.
کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در سالن‌های امیرکبیر، سهند، آذربایجان، پروین اعتصامی و شهریار با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شوند که ۲۰ درصد آن در قالب یارانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و ۲۰ درصد دیگر توسط خود ناشر اعمال می‌شود.
نمایشگاه یادشده از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ در نمایشگاه بین المللی تبریز، پذیرای علاقمندان و اصحاب علم و فرهنگ است.
در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز بیش از چهل برنامه جنبی نیز اجرا می‌شود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه ۹۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز