خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نمایشگاه کتاب تبریز فرصتی برای ترغیب همگان به مطالعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۳

دستاوردهای علمی بشر تنها از راه کتاب است که منتقل می‌شود و در این میان با انتشار کتاب‌های خوب و پرمحتوا که شیو‌های صحیح تدبر و تعمق در امور را تبیین می‌کند، می‌توان اسلام ناب محمدی(ص) را ترویج کرد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: نمایشگاه کتاب تبریز می‌تواند فرصت مناسبی برای تشویق و ترغیب همگان به مطالعه و بهره‌گیری از گنجینهٔ عظیم کتاب باشد.
به گزارش ایلنا، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در پیامی به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تصریح کرده است: اسلام دینی جامع و کامل است که در هر مقوله‌ای از زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها راهکارهایی ارزشمند ارائه داده و در این میان جایگاهی که این مکتب آسمانی برای کتاب و نگارندهٔ آن قائل است آنچنان متعالی است که نمونهٔ دیگری ندارد.
وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب از فرموده ها‌ی رسول خدا(ص) و توصیه‌های مکرر آن بزرگوار ادامه داده است: تاکید پیامبر عظیم ‌الشان اسلام بر انتقال علم به نسل‌های آتی را همچنین می‌توان از این جمله دریافت که می‌فرمودند: «هر‌گاه مؤمن بمیرد و یک برگه که روى آن علمى نوشته شده باشد از خود بر جاى گذارد، روز قیامت آن برگه پرده میان او و آتش مى شود و خداوند تبارک و تعالى به ازاى هر حرفى که روى آن نوشته شده، شهرى هفت برابر پهناور‌تر از دنیا به او مى دهد».
امام جمعه تبریز در این پیام از کتاب به عنوان حاوی افکار و عقاید انسان‌ها یاد و تصریح کرده است: دستاوردهای علمی بشر تنها از راه کتاب است که منتقل می‌شود و در این میان با انتشار کتاب‌های خوب و پرمحتوا که شیو‌های صحیح تدبر و تعمق در امور را تبیین می‌کند، می‌توان اسلام ناب محمدی(ص) را ترویج کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان پیام خود آورده است: نمایشگاه کتاب تبریز می‌تواند فرصت مناسبی برای تشویق و ترغیب همگان به مطالعه و بهره‌گیری از گنجینهٔ عظیم کتاب باشد، همت بلند و تلاش خالصانه دست اندرکاران و برگزار کنندگان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز را ارج نهاده و توفیق بیش از پیش آنان را از درگاه ایزد منان و سایر توجهات آل محمد(ص) خواستارم.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه ۹۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز