خبرگزاری کار ایران

با خرید بلیت‌ نمایش‌نامه‌خوانی مسعود کیمیایی؛

پهلوانان کشتی با مجید بهرامی همراه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۰۲

صحبت‌های صورت گرفته از رایزنی مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی برای حضور چهره‌های پیشکسوت این رشته مدال‌آور در برنامه نمایش‌نامه خوانی روز شنبه حکایت دارد.

ایلنا: ورزشکاران عرصه کشتی کشور با خرید بلیت‌های برنامه نمایش‌نامه خوانی روز شنبه(۷ دی‌ماه) در مجموعه تئاترشهر به جمع خیرین پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار است مسعود کیمیایی نمایش‌نامه «دو دلقک و نصفی» نوشته جلال تهرانی را به انگیزه کمک به مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما که این روزها برای درمان بیماری سرطان در بیمارستانی در آلمان به سر می‌برد خوانش کند.

به همین منظور، فدراسیون کشتی و اعضای تیم ملی کشور با خرید تعدادی از بلیت‌های این برنامه نمایش‌نامه خوانی نخستین گام را در راه حمایت از این هنرمند جوان برداشتند. صحبت‌های صورت گرفته از رایزنی مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی برای حضور چهره‌های پیشکسوت این رشته مدال آور در برنامه نمایش‌نامه خوانی روز شنبه حکایت دارد.

این نمایش‌نامه روز شنبه ۷ دی ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر خوانش می‌شود و قرار است جمع بزرگی از هنرمندان همراه با فوتبالیست‌ها برای دریافت کمک به مجید بهرامی در این روز گردهم بیایند که جامعه کشتی کشور را باید به این فهرست اضافه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز