خبرگزاری کار ایران

برای همراهی با مسعود کیمیایی؛

نگار جواهریان، صابر ابر و علی سرابی «دو دلقک و نصفی» را خوانش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۱

بهرامی درحال حاضر برای درمان بیماری در شهر توبینگن آلمان به سر می‌برد و بخشی از هزینه‌های درمان توسط یکی از بانک‌های خصوصی کشور، البته به شرط بازگشت ظرف زمانی مشخص پرداخت شده است.

ایلنا: علی سرابی، نگار جواهریان و صابر ابر امروز(۷ دی) برای خوانش‌ نقش‌های نمایش‌نامه «دو دلقک و نصفی» نوشته جلال تهرانی و با کارگردانی مسعود کیمیایی به تئاترشهر می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار است مسعود کیمیایی نمایش‌نامه «دو دلقک و نصفی» نوشته جلال تهرانی را به انگیزه کمک به مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما که این روزها برای درمان بیماری سرطان در بیمارستانی در آلمان به سر می‌برد؛ خوانش کند.

به همین منظور علی سرابی، نگار جواهریان و صابر ابر برای همراهی با این برنامه به گروه اجرایی اضافه شده و عصر امروز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهند رفت.

بهرامی در حال حاضر برای درمان بیماری در شهر توبینگن آلمان به سر می‌برد و بخشی از هزینه‌های درمان توسط یکی از بانک‌های خصوصی کشور، البته به شرط بازگشت ظرف زمانی مشخص پرداخت شده است.

همچنین هنرمندان تئاتر و سینما در کنار فوتبالیست‌ها و اعضای فدراسیون کشتی برای جمع‌آوری کمک در این برنامه حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز