خبرگزاری کار ایران

گردان­‌های حزب الله عراق:

تحرکات آمریکا تصادفی نیست/ واشنگتن به دنبال اهدافی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۲۰

سخنگوی گردان‌­های حزب الله عراق تبیین کرد که تحرکات آمریکا اتفاقی و یا از روی بازنگری موضع نیست و صرفا به دنبال دست‌یابی به اهدافی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «محمد محیی»، سخنگوی گردان­‌های حزب الله عراق تبیین کرد که تحرکات آمریکا اتفاقی و یا از روی بازنگری موضع نیست و صرفا به دنبال دست یابی به اهدافی است.

محیی تاکید کرد که گردان­‌های حزب الله آماده مقاومت در برابر نیروهای آمریکایی در صورت اصرار بر بقا یا حمله به نیروهای ما هستند.

وی گفت: «آمریکا به خوبی این موضوع را درک کرده است که گرو‌‌ه‌­های مقاومت سدی در برابر برنامه‌هایش هستند.»

محیی تاکید کرد که نخستین سد در برابر آمریکا و اهداف آن در عراق گردان­‌های حزب الله هستند و به همین دلیل واشنگتن به دنبال تضعیف آن‌هاست.

وی تاکید کرد که گروه‌­های مقاومت به ویژه گردان‌­های حزب الله دارای قدرت و امکانات برای مقابله با نیروهای آمریکایی هستند.

محیی تاکید کرد: «ما از طرح­‌های آمریکا در داخل و خارج از عراق برای هدف قرار دادن گروه­‌های مقاومت آگاه هستیم.»

وی گفت: «دولت آمریکا به دنبال گریز از بحران بزرگ کرونا در این کشور است و دونالد ترامپ به‌خوبی درک کرده که دور دوم ریاست جمهوری خود را از دست خواهد داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز