خبرگزاری کار ایران

هیل گزارش داد:

مبارزه واشنگتن با «کرونا» از جیب گرمایش و سرمایش فقرا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۷۱

دولت ایالات متحده بنا دارد بخشی از هزینه‌های مقابله با ویروس «کرونا» را از محل دیگر برنامه‌های سلامتی خود، از جمله کمک به فقرا برای گرمایش و سرمایش، تامین کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، دولت ایالات متحده بنا دارد بخشی از هزینه‌های مقابله با ویروس «کرونا» را از محل دیگر برنامه‌های سلامتی خود، از جمله کمک به فقرا برای گرمایش و سرمایش، تامین کند. 

از ۱۳۶ میلیون دلاری که دپارتمان سلامت و خدمات انسانی آمریکا بنا دارد برای مبارزه با کرونا اختصاص دهد، ۳۷ میلیون دلار از برنامه «کمک به اقشار کم‌درآمد برای تامین انرژی» تامین می‌شود. 

این دپارتمان همچنین بناست ۶۳ میلیون دلار از بودجه مورد نظر خود را از برنامه مؤسسات سلامت ملی و همچنین چهار میلیون و ۹۰۰ هزار دلار را از بودجه خدمات سلامت روانی به دست آورد. 

در همین راستا، برنامه‌های خدمات معلولان و سالمندان نیز شاهد کاهش بودجه به مبلغ چهار میلیون و ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. این در حالی است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، پیشتر از رسانه‌های آمریکایی و رسانه‌ها به‌خاطر ترساندن بازارها از شیوع کرونا انتقاد کرده و گفته بود که وضعیت این کشور بسیار خوب و مناسب است.   

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز