خبرگزاری کار ایران

تحلیلگر کویتی در گفت‌وگو با ایلنا:

معامله قرن نقض صریح قوانین بین‌المللی است/ همه باید به توطئه آمریکا و اسرائیل «نه» بگویند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۰۳

تحلیلگر کویتی و کارشناس امور فلسطین تأکید کرد که هدف معامله قرن از بین رفتن و محو مسأله فلسطین با دادن خرده حقوقی پیش افتاده برای تشکیل «چیزی شبیه به یک دولت» و نه دولت واقعی است.

پژوهشگر کویتی و کارشناس امور فلسطین در تشریح معامله قرن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت که هدف معامله قرن از بین رفتن و محو مسأله فلسطین با دادن خرده‌حقوقی پیش پا افتاده برای تشکیل «چیزی شبیه به یک دولت» و نه دولت واقعی است.  

وی تأکید کرد که وظیفه حقوقی و اخلاقی بر همگان حکم می‌کند این توطئه را که در راستای خدمت به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده و هیچ بعد مثبتی برای مردم فلسطین ندارد، نپذیرند و آن را با قاطعیت رد کنند.

این تحلیلگر افزود که معامله قرن نقض قوانین بین‌المللی به ویژه در زمینه تصمیمات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد و دیوان بین‌المللی کیفری در رابطه با مسأله فلسطین است.

وی در ادامه افزود: «اما ما اطمینان داریم که مردم بزرگ فلسطین که ۷۲ سال در برابر اشغالگران مقاومت کرده‌اند و همچنان در راه آزادسازی سرزمین و مقدسات خون‌های فراوانی تقدیم می‌کنند، همچون سدی بزرگ در مقابل توطئه‌های طراحی شده برای محو آرمان عادلانه خود ایستادگی خواهند کرد».

این تحلیلگر کویتی در پایان بر لزوم تقویت و پشتیبانی از محور مقاومت که حافظ عدالت و حق در جامعه بین‌المللی است، تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز