خبرگزاری کار ایران

واکنش دوحه به انتقاد قرقاش از رسانه‌های قطری

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۳۶

مدیر دفتر رسانه وزارت خارجه قطر به اظهارات وزیر مشاور در امور خارجه امارات علیه رسانه‌های دوحه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری امارات ۷۱، «احمد بن سعید الرمیحی» مدیر دفتر رسانه وزارت خارجه قطر در توئیتی در واکنش به اظهارات «انور قرقاش»، وزیر مشاور در امور خارجه امارات علیه رسانه‌های دوحه نوشت:‌ «آیا زمان آن فرا نرسیده که فتنه‌انگیزان و عوامل بحران در منطقه به راه درست بازگردند و به جای بدعت‌های آشکار به کار خود سرگرم شوند».

وی در ادامه به طور خلاصه نوشت: «حواست به کار خودت باشد».

توئیت الرمیحی در پاسخ به توئیت قرقاش آمده است که جمعه گذشته نوشته بود:‌ «از ادامه حمله رسانه‌های قطر به عربستان درباره هر مساله‌ای تعجب می‌کنم. آیا زمان آن فرا نرسیده که دوحه به آرامش و خردورزی بازگردد تا بحران خود را با همسایگانش و مصر حل کند؟ چه فرقی است بین عملکرد مثبت عربستان و تحقیقات منفی قطر».

قرقاش این توئیت را در حاشیه صحبت از توافق ریاض بین دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوبی منتشر کرد. 

وی روز امضای این توافق را به دلیل متحد کردن صفوف، تاریخی توصیف کرد. 

عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر بیش از دو سال پیش قطر را تحریم و روابط با این کشور را به اتهام حمایت از تروریسم و دخالت در امور کشورهای دیگر قطع کردند اما دوحه این اتهام‌ها را تکذیب کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز